شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیلی پاندا نایت
با ظاهری شبیه به برانکو

 

ژئومتری زیربرند جیلی محسوب می‌شود که سال 2022 مدل پاندا استاندارد را که در سگمنت میکرو EVها قرار می‌گیرد معرفی کرد. این شرکت حالا نسخه‌ای جدید از این مدل معرفی کرده که ظاهر آن را شبیه به فورد برانکو شده است.


این حس آفرود از قطعاتی مانند جلوپنجره پلاستیکی مشکی، سپر جدید با قلاب یدک‌کشی، دستگیره‌های بالای کاپوت، روف رک، محافظ گلگیرها، نردبان کناری و اسپویلر عقب می‌آید که در مقایسه با نسخه استاندارد تغییر پیدا کرده‌اند. رینگ‌های جیلی پاندا نایت با حفظ سایز تغییر شکل داده‌اند تا با طرح کلی همخوانی داشته باشد.


این موارد باعث شده تا Knight در مقایسه با نسخه استاندارد کشیده‌تر، بلند‌تر و عریض‌تر بشود. جیلی پاندا نایت از نظر ابعاد، 3135 میلی‌متر طول، 1565 میلی‌متر عرض، 1655 میلی‌متر ارتفاع و 2015 میلی‌متر فاله بین دو محور دارد.


با توجه به این ابعاد، پاندا به راحتی 4 سرنشین را در خود جای می‌دهد و فضای بار پاندا نایت با خواباندن ردیف دوم به 800 لیتر می‌رسد. از امکانات این خودرو می‌توان به نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 8 اینچ، نمایشگر پشت فرمان 9.2 اینچ، سیستم تهویه مطبوع، ترکیب رنگ جدید و الگو مخصوص روکش صندلی‌ها اشاره کرد.


جیلی تنها ظاهر این نمونه را تغییر نداده بلکه از نظر قوای محرکه نیز پاندا نایت قدرتمندتر از نمونه استاندارد شده است. نسخه نایت از یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که 40 اسب‌بخار قدرت و 110 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیرو بخش این موتور الکتریکی، باتری لیتیوم فسفات آهن 17 کیلووات ساعت است که با یکبار شارژ می‌تواند 200 کیلومتر بُرد مسافت داشته باشد.


جیلی پاندا نایت سپتامبر 2023 به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز با توجه به تریم انتخابی مابین 5.470 تا 7.800 دلار خواهد بود.
 

 

نظر دهید


در همین زمینه