شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ایکو ری‌را
ایران خودرو اعلام کرد

 طبق اطلاعات بدست آمده فروش خودرو جدید ری را طی چند هفته آینده از سوی ایران خودرو آغاز خواهد شد. به گفته مسئولین این شرکت، خودرو ری را با قیمت زیر 1 میلیارد تومان عرضه خواهد شد. فروش این خودرو احتمالا به صورت تحویل فوری و پیش فروش مدت دار خواهد بود.

این محصول دارای موتور EF7P TC است که یک موتور ۱.۷ لیتری توربوشارژ بوده و جدیدترین موتور ایران خودرو و قدرتمندترین موتور تولید داخل به شمار می‌رود؛ در ضمن این محصول مجهز به نسل جدید گیربکس اتوماتیک شش سرعته (6AT) با اهرم تعویض دنده الکترونیکی خواهد بود. حداکثر توان موتور ری‌ را ۱۶۰ اسب بخار با حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر است و سیستم انتقال قدرت این خودرو شش دنده اتوماتیک بوده و دارای مصرف سوخت بهینه در این کلاس است.

ری‌ را مجهز به ترمز پارک برقی (EPB)، سامانه ترمز اتوماتیک (Auto Hold)، سامانه کمکی حرکت در سربالایی (HSA)، سامانه کمکی حرکت در سراشیبی (HDA)، کنترل پایداری الکترونیکی(ESC)، کنترل کشش (TCS)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، ترمز جلو و عقب دیسکی، سیستم کمک ترمز(BAS) است. این محصول هم چنین دارای فرمان برقی با قابلیت تنظیم ستون در چهار جهت و کلیدهای کنترلی روی فرمان است.

نظر دهید


در همین زمینه