شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بنتلی بنتایگا هایبرید 2023
قدرت بیشتر، استایلی بهتر

 

بنتلی بنتایگا هایبرید نکات بیشتری برای ارائه در سال 2023 دارد. این خودروساز لوکس، شاسی بلند هایبرید خود را با توان و پیمایش بیشتر و همینطور دو تریم جدید برای سال آینده به روز کرده است.


با قوای محرکه آغاز می‌کنیم، جایی که زیر کاپوت همان پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توربو همراه با یک موتور الکتریکی 100 کیلووات قرار گرفته که با ارتقا سیستم هایبرید، خروجی ترکیبی آن در بخش گشتاور 15 درصد و در بخش توان 6 درصد بیشتر شده و به 456 اسب‌بخار قدرت رسیده که در مقابل نسخه قبلی با 443 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور خروجی بیشتری را ارائه می‌کند. پک باطری نیز از 13 کیلووات ساعت به 18 کیلووات ساعت رسیده که همین موضوع در میزان بُرد مسافت الکتریکی نیز تاثیر مثبت گذاشته و آن را از 40 کیلومتر به 43 کیلومتر رسانده است.


پس از بحث توان و برد مسافت بیشتر، بنتایگا هایبرید 2023 دو تریم جدید با نام S و Azur خواهد داشت. تریم S همانطور که از نامش پیداست، نمای ظاهری بنتایگا را اگرسیو‌تر می‌کند و پرفورمنس آن را بهبود می‌بخشد. در این تریم سیستم تعلیق سفت‌تر خواهد شد، کنترل کشش در حالت اسپرت با شدت بیشتر تنظیم می‌شود و سیستم اگزوز جدید بر روی آن نصب می‌شود که صدایی گیراتر دارد. پکیج بلک لاین استاندارد بر روی این تریم، تمام تزئینات کرومی را با مشکی براق جایگزین می‌کند.


تریم آزور دقیقا نقطه برعکس S را هدف گرفته است. این تریم بیشتر بر روی لوکس بودن تمرکز دارد تا جنبه‌های اسپرت بنتایگا و به همین دلیل پکیج صندلی‌های راحت‌تر حالا در اینجا به صورت استاندار نصب می‌شود و امکاناتی نظیر صندلی‌های برقی جلو 22 جهته همراه با سرد کن و گرمکن و دوخت چرمی طرح الماس منحصر به فرد دارد. خریداران همچنین می‌توانند از 15 گزینه چرم رنگی مختلف و سه روکش چوب منحصر به فرد که شامل Dark Walnut, Crown-Cut Walnut, Koa می‌شود انتخاب خود را انجام دهند.


هر دو تریم در ماه آینده و همزمان با ورود مدل 2023 به نمایندگی‌ها قابل دسترس خواهند بود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه