شبکه‌های اجتماعی

ورود جیلی به صنعت ساخت ماهواره برای خودروهای خودران
اتومبیل فارسی - جیلی

پیشرفت جیلی در عرصه خودران‌ها

 جیلی در حال سرمایه گذاری 326 میلیون دلار در کارخانه تولید ماهواره جدید در چین است، جایی که قصد دارد ماهواره‌هایی با مدار پایین بسازد تا داده‌های دقیق‌تری را برای خودران‌ها مهیا کند.

 

جیلی، یکی از مشهورترین شرکت‌های بین المللی چین به دلیل مالکیت ولوو و سرمایه‌گذاری در دایملر و پروتون است. این شرکت قصد دارد تا سال 2025 حدود 500 ماهواره در سال تولید کند. این در صورتی است که انتظار دارد خودروهای خود عملکرد بیش‌تری با اتصال به ماهواره‌ها داشته باشند.
بازوی توسعه فناوری جیلی، گروه فناوری جیلی، جی اسپیس (Geespace) را برای تحقیق، راه اندازی و بهره برداری ماهواره های مدار پایین در سال 2018 راه اندازی کرد. جیلی می گوید: حدود 300 نفر از پرسنل بسیار ماهر در حال کار روی این پروژه هستند. جی اسپیس، راه اندازی شبکه ماهواره ای مدارپایین تجاری خود را تا پایان سال جاری آغاز خواهد کرد.


این شرکت گفت که ماهواره‌های مدار پایین، اینترنت پر سرعت، پیمایش دقیق و محاسبات را برای خودروهای خودران ارائه خواهد داد. آن‌ها همچنین تقاضا برای قابلیت اتصال به سرعت بالا را دارند که می‌توانند به روزرسانی‌های سریع نرم افزار را در خودروها انجام دهند.

نظر دهید


در همین زمینه