شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بیوئیک E4
مختص به بازار چین

 

بیوئیک برعکس بازار آمریکا، فعالیت بسیار زیاد و خوبی در چین دارد و به تازگی از شاسی بلند کوپه خود که تنها در چین عرضه خواهد شد رونمایی کرده است. E4 بر روی پلتفرم Ultium ساخته شده و از سبک PURE Design پیروی می‌کند. مانند بسیاری از محصولات بیوئیک، بدنه این خودرو بسیار سیال طراحی شده و برای آیرودینامیک بیشتر از دستگیره‌های مخفی استفاده کرده‌اند.


چراغ‌های دیلایت باریک، زیر سپر خشن، سقف معلق، اوورهنگ کوتاه و محافظ‌های پلاستیکی دور گلگیرها و رکاب از ویژگی‌های ظاهری بیوئیک E4 به حساب می‌آیند. از نظر ابعاد، این شاسی بلند کوپه 4818 میلی‌متر طول، 1912 میلی‌متر عرض، 1581 میلی‌متر ارتفاع و 2954 میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد. تریم GS به E4 کیت اسپرت اضافه می‌کند که شامل جلوپنجره با پترن لوزی، رینگ‌های 20 اینچ آیرودینامیک و کلیپرهای ترمز شش پیستون برمبو می‌شود.

 


کابین بیوئیک E4 جدیدترین در بین محصولات بیوئیک محسوب می‌شود و از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8155 بهره می‌برد. نمایشگر دیچیتال 30 اینچ منحنی EYEMAX با کیفیت 6K و تراکم پیکسل 200PPI یکی از بهترین‌ها در نوع خود است که امکانات بسیار زیادی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. سقف پانوراما 1.2 متر مربع نور بسیار خوبی را وارد کابین جادار و مجهز این خودرو می‌کند.


نمونه تک دیفرانسیل عقب از یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب با 201 اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد. نیرو بخش این موتور باتری 65 کیلووات ساعت است که با یکبار شارژ در استاندارد CLTC می‌تواند بُرد مسافت 530 کیلومتر را تامین کند. از سوی دیگر، نمونه چهارچرخ محرک، دو موتور الکتریکی دارد که 282 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این نمونه از باتری 80 کیلووات ساعت بهره می‌برد که با یکبار شارژ 620 کیلومتر مسافت را طی خواهد کرد.


در حال حاضر بیوئیک 3 محصول الکتریکی Velife 6, Velife 7, E5 را در چین تولید و عرضه می‌کند که در سال گذشته 41.087 دستگاه از این سه محصول را به فروش رسانده است. Velife 6 با اختصاص 96 درصد از فروش کل سردمدار محصولات الکتریکی این شرکت به حساب می‌آید.

 

نظر دهید