شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ب‌ام‌و ام3 تورینگ
استیشن واگنِ جهنمی

 

ب‌ام‌و M3 Touring سال گذشته معرفی شد و حالا جی پاور مانند گذشته، آن را برای افرادی که چیزی بیشتر می‌خواهند ارتقا داده است. جی پاور این خودرو را با سه خروجی متفاوت در اختیار خریداران قرار می‌دهد. مدل استاندارد M3 Touring از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توئین توربو S58 بهره می‌برد که 510 اسب‌بخار قدرت و 649 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.


قدرتمندترین نمونه‌ای که جی پاور از ب‌ام‌و ام3 تورینگ عرضه خواهد کرد با تغییراتی بر روی نرم افزار GP-720 و تغییر کامل سیستم Deep Tone اگزوز با فشار برگشت پایین، 720 اسب‌بخار قدرت و 848 نیوتن‌متر گشتاور می‌کند. با این تغییرات بیشینه سرعت این استیشن واگن جهنمی به 321 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.


سطح میانی تقویت جی پاور، با ارتقا نرم افزاری منحصر به فرد، مافلرهای مرکزی و عقب همراه با Deep Tone سیستم اگزوز؛ خروجی ب‌ام‌و ام3 تورینگ را به 670 اسب‌بخار قدرت و 799 نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند.


پایه‌ترین حالت تنها 110 اسب‌بخار به خروجی استاندارد اضافه می‌کند و آن را به 620 اسب‌بخار قدرت و 749 نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند.


جی پاور تنها به ارتقا فنی بسنده نکرده و ظاهر M3 را نیز با تغییر در رینگ‌های فورج کاری شده 20 و 21 اینچ Hurricane RS، کاپوت فیبر کربن Venturti RS با تکنولوژی Dynamic Venting و قطعات کربنی جلو اسپرت‌تر می‌کند. داخل خودرو ب‌ام‌و ام3 تورینگ نیز با کف پایی‌های مزین به آرم جی پاور، بج‌های اسپشیال ادیشن، فرمان سفارشی کربن جی پاور با نشانگر LED تغییر پیدا کرده‌اند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه