شبکه‌های اجتماعی

تیونینگ نسخه کامپتیشن ب‌ام‌و M8 کوپه توسط منهارت
اتومبیل فارسی - تیونینگ نسخه کامپتیشن ب‌ام‌و ام8 کوپه توسط منهارت

صفر تا صد در 2.6 ثانیه

در حال حاضر نسخه کامپتیشن ب‌ام‌و M8 کوپه به عنوان سریع‌ترین محصول تولیدی این خودروساز شناخته می‌شود. اما منهارت، تیونر معروف آلمانی، تصمیم گرفته است تا تغییراتی را در این اتومبیل ایجاد کند.

 

حاصل تیونینگ این مدل توسط منهارت، MH8 800 نام دارد. این تیونر قدرت تولیدی پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری تویین توربو M8 را به 823 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور آن را به  1050 نیوتن‌متر رسانده است. در اثر این تغییرات، MH8 800 تنها به 2.6 ثانیه زمان برای رسیدن به مرز 100 کیلومتر در ساعت نیاز دارد.

جالب است بدانید که در حال حاضر این نسخه تیونینگ شده M8، به اندازه پورشه 911 توربو اس سریع است. 5.7 ثانیه مدت زمانی است که طول می‌کشد تا MH8 800 به سرعت 200 کیلومتر در ساعت برسد.

 

رینگ‌های آلیاژی 21 اینچی جدید و  سیستم تعلیق بهبود یافته با فنرهای قابل تنظیم که به راننده اجازه می‌دهد ارتفاع خودرو را تا 30 میلی‌متر تغییر دهد از جمله دیگر تغییراتی است که منهارت در نسخه کامپتیشن ب‌ام‌و M8 کوپه اعمال کرده است.

منهارت سیستم اگزوز را نیز تغییر داده و با حذف فیلتر ذرات بنزین، صدایی دلنشین و جذاب را خلق کرده است. مجموعه‌ای از لوله‌های خروجی بدون مبدل کاتالیزوری، دریچه‌های اگزوز قابل تنظیم و خروجی‌هایی با قطر 100 میلی‌متر از جنس فیبرکربن یا روکش سرامیکی وظیفه تقویت خروج گازهای پیشرانه و تولید صدای جذاب و دلنشین را برعهده دارد.

 

منهارت در داخل کابین تغییرات زیادی را اعمال نکرده است. تریم فیبرکربن فرمان و پدال‌های پشت فرمان از جنس فیبرکربن را باید بزرگ‌ترین تغییرات اعمال شده در کابین دانست.

 

نظر دهید