شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - S400 غول تقویت شده منهارت
قدرتمند‌تر از RS3

 

منهارت که تخصص اصلی آن تقویت خودروهای آلمانی است، این بار سراغ سدان کوچک آئودی رفته تا آن را قدرتمندتر از نسخه استاندارد RS3 کند. این تیونر پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر توربو S3 را به 400 اسب‌بخار قدرت و 515 نیوتن‌متر گشتاور رسانده که نسبت به نسخه استاندارد 94 اسب‌بخار قدرت و 115 نیوتن‌متر گشتاور بیشتر شده است.


این اعداد از نسخه RS3 بازار اروپا که از پیشرانه 5 سیلندر 2.5 لیتر توربو با قدرت 394 اسب‌بخار و 500 نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند نیز بیشتر شده اما همچنان در مقابل نسخه آمریکا با 401 اسب‌بخار و نسخه Performance Edition با 407 اسب‌بخار خروجی کمتری دارد.


برای دستیابی به چنین اعدادی، منهارت از اینترکولر جدید، ورودی هوا فیبرکربن، اگزوز فولاد ضد زنگ با منبع Remus و ECU ریمپ شده استفاده کرد. به غیر از تغییرات پیشرانه، منهارت از مجموعه فنرهای H&R استفاده کرده که ارتفاع S3 را 1.1 اینچ کاهش داده و خروجی‌های اگزوز نیز از فیبرکربن پوشیده شده‌اند.


خودرو نمایش داده شده از بدنه خاکستری با نوار‌های قرمز رنگ و خط نامتقارن طولی بهره می‌برد که بر روی رینگ‌های 19 اینچ Concave One منهارت با رنگ ساتن مشکی قرار گرفته‌اند. این خودرو هیچ تغییری در کابین و سیستم ترمزها ندارد و منهارت طبق سلیقه مشتری آنها را سفارشی سازی خواهد کرد.


منهارت اعداد قیمت، شتاب و ماکزیمم سرعت را منتشر نکرده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه