شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیلی HEV Xingrui L
با تغییرات ظاهری اندک

 

جیلی سدان Xingrui را سال 2020 بر اساس معماری CMA معرفی و تولید آن را از 2021 آغاز کرد. حالا پس از دو سال، جیلی قصد دارد نسخه هایبرید این سدان را با تغییرات اندک ظاهری در چین عرضه کند. در حال حاضر نسخه بنزینی جیلی Xingrui L از دو پیشرانه 1.5 و 2 لیتر توربو استفاده می‌کند که در بازه قیمتی 14.900 تا 19.900 دلار قرار دارد.


به گفته جیلی، حرف L در این خودرو Luxury, Liberate, Liquid, Less را نشان می‌دهد. در مقایسه با نسخه بنزینی، جیلی HEV Xingrui L با 4825 میلی‌متر طول، 1880 میلی‌متر عرض، 1469 میلی‌متر ارتفاع و 2800 میلی‌متر فاصله بین دو محور کمی بزرگتر از است.


از نظر طراحی، اختلاف چشمگیری بین دو نمونه وجود ندارد و اکثر تغییرات مانند جلو پنجره جدید با مش عمودی کم، سپر جدید، گرافیک چراغ جدید، لوگو جدید جیلی، چراغ‌های متصل عقب و سر اگزوز‌های جدید در جزئیات خلاصه می‌شود.


کابین جیلی HEV Xingrui L به صورت دو رنگ طراحی شده که در نمونه معرفی شده، این ترکیب رنگی بنفش و سفید است. مانند خودروهای جدید این شرکت، پشت فرمان D کات چهار شاخ نمایشگر پشت فرمان باریک 10.2 اینچ قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این بخش می‌توان به نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی عمودی، دریچه تهویه مطبوع مخفی و حذف کلیدهای فیزیکی اشاره کرد.


طبق اطلاعات MIIT چین، قوای محرکه جیلی HEV Xingrui L از پیشرانه 1.5 لیتر توربو و موتور الکتریکی تشکیل شده که مجموعا 160 اسب‌بخار قدرت و 255 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده، HEV Xingrui L از نوع پلاگین هایبرید نخواهد بود و البته هیچ پارامتری از بُرد مسافت و ظرفیت باتری‌ها نیز اعلام نشده است.


پیشبینی می‌شود قیمت جیلی HEV Xingrui L از 16.400 دلار آغاز شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه