شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اورا گود کت با کیت ۹۱۱
بدون تغییرات در پیشرانه و عملکرد فنی خودرو

از زمان معرفی در سال ۲۰۲۰، مدل چینی Ora Good Cat (که با نام‌های دیگری مثل اورا Funky Cat یا GWM Ora و GWM Ora 03 نیز شناخته می‌شود.) به خاطر شباهت زیادی که به نسخه هاچ‌بک پورشه ۹۱۱ داشت، بارها خبرساز شد. شرکت تیونر تایلندی Lumga Design متوجه این شباهت شد و تفسیر خودش از این مدل را منتشر کرد که ارجاع‌های ظاهری و عناصر طراحی زیادی دارد که یادآور نسخه مخصوص پیست پورشه 911 GT3 RS است.

لومگا دیزاین در منطقه لام لوک‌کای تایلند فعال است و بسته‌های ظاهری و تزیینی برای چندین خودروی چینی از جمله بی‌وای‌دی دلفین و MG 3 ساخته است. البته هیچ‌کدام از پروژه‌های این شرکت به اندازه اورا گود کت GT3 RS معروف نشده است. باید به این نکته نیز توجه کرد که از معرفی و عرضه رسمی این پروژه کمی بیش از یک سال می‌گذرد اما با وایرال شدن اخیر آن در شبکه‌های اجتماعی، این خودرو دوباره راه خود را به سرخط خبرها پیدا کرده است.

 

AutomobileFa Ora Good Cat Lumga Bodykit Porsche 911 GT3 RS 001



احتمالا بزرگ‌ترین برتری این بسته بدنه، گلگیر بازطراحی‌شده آن است که از ورودی‌های هوای بسیار بزرگ‌تر اما کاملا تزیینی، یک اسپلیتر و یک اسکوپ تزیینی در پایین کاپوت بهره می‌برد. این عناصر در کنار فندرهای جلو که ظاهری شبیه به GT3 دارند، باعث تقویت حس طراحی پورشه‌مانند خودرو می‌شوند. البته که ابعاد این هاچ‌بک چینی الکتریکی تفاوت‌های بارزی با مدل منبع الهام خود دارد. کناره‌های تزیینی، بال‌عقب دوقلو، گسترش‌دهنده گلگیرعقب با دیفیوزر ادغام‌شده از سایر ویژگی‌های این پروژه هستند. یک عنصر جالب دیگرخودرو، چراغ‌های جلوی دودی با روکش‌های کناری مشکی‌رنگ است.

 

AutomobileFa Ora Good Cat Lumga Bodykit Porsche 911 GT3 RS 003



لومگا دیزاین هیچ‌نوع تغییری در پیشرانه یا عملکرد فنی خودرو ایجاد نکرده است. اورا گود کت مجهز به یک پیشرانه الکتریکی در جلو است که قابلیت تولید ۱۴۳ اسب بخار را دارد. یک نسخه GT قدرتمندتر هم وجود دارد که می‌تواند قدرت خروجی خودرو را به ۱۷۰ اسب بخار برساند. این نسخه از یک بسته باتری ۶۳.۱ کیلووات ساعتی بهره می‌برد و می‌تواند با یک بار شارژ کامل، مسافتی برابر با ۴۰۰ کیلومتر را طی کند. نسخه GT همچنین با یک بسته بدنه اسپرت و جذاب‌تر عرضه می‌شود. البته که این بسته به اندازه پروژه لومگا دیزاین، خیره‌کننده و جذاب نیست.

خریداران بادی‌کیت لومگا دیزاین می‌توانند با پرداخت ۱۲۰۰ دلار، اورا گود کت خود را حتی بیش از قبل به پورشه ۹۱۱ GT3 RS شبیه کنند.

نظر دهید


در همین زمینه