شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پورشه 911 GT2 RS منهارت
سال شلوغ منهارت

 

منهارت سال شلوغی را پشت سر می‌گذارد و در مدت زمان کوتاهی، پروژه‌های جذابی را معرفی کرده است.


جدید‌ترین پروژه این تیونر که بر پایه پورشه 911 GT2 RS شکل گرفته TR900 نام دارد. منهارت در اولین اقدام ECU این خودرو را توسط مپ‌سوئیچ (Mapswitch) ریمپ و سپس توربوچارجر‌های بزرگتر TTH 1000، کیت اینترکولر CSF، فن رادیاتور بزرگتر، منیفولد آلومینیومی منهارت lPD و لوله اگزوزهای اسپرت کلاین (Kline) با مبدل کاتالیزور 200 سلولی HJS را بر روی خودرو نصب کرده است.


با انجام این موارد، منهارت توانست 945 اسب‌بخار قدرت و 1050 نیوتن‌متر گشتاور به دست بیاورد و برای انتقال درست آن به چرخ‌های عقب گیربکس 7 سرعته PDK و شاسی خودرو را نیز ارتقا داد. تنها مواردی که مدل اصلی باقی ماندند رینگ‌های منیزیمی طلایی Y شکل تک مهره و سیستم ترمز کربن سرامیک آن هستند.


پس از تغییرات فنی، منهارت به سراغ توسعه ظاهر خودرو TR900 رفت و قطعاتی مانند اسپویلر جلو با اکستنشن‌های کناری، ورودی‌های هوا جلو، رکاب‌های جانبی و دفیوزر عقب با اکستنش‌های جانبی را با کیت فیبر کربن DB Carbon ارتقا داد.


منهارت بر روی بدنه سب تیره نیمه شب (Midnight Dark Green) این خودرو برای هماهنگی با رنگ رینگ و نشان دادن امضا خود؛ از نوشته‌های طلایی استفاده کرده تا همزمان با یک تیر دو نشان بزند. تنها تغییر کابین معطوف به کف پایی‌های سفارشی می‌شود.


قیمت خودرو TR900 با تمامی این تغییرات 550 هزار یورو اعلام شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه