شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فیات 500
توسط صنایع خودروسازی پارسیان موتور؛

امروز و طی مراسمی در تهران، نخستین سری فیات 500 پارسیان موتور، زودتر از موعد مقرر تحویل خریداران شد.


فیات 500 به عنوان نخستین خودرو وارداتی اروپایی، مدتی قبل از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی و با موعد تحویل 90 روزه به فروش رسید. امروز و طی مراسمی در یکی از نمایندگی‌های صنایع خودروسازی پارسیان موتور، اولین سری از این خودرو‌ها زودتر از موعد قرارداد تحویل خریداران شد.


بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تحویل سایر خودرو‌های ثبت نامی نیز طی روز‌های آتی در نمایندگی‌های پارسیان موتور انجام خواهد شد. به این ترتیب تمامی خودروهای فیات 500 عرضه شده در دور نخست سامانه یکپارچه، تا پیش از اتمام زمان تعیین شده، تحویل خریداران می‌شود.


همزمان با این مراسم و در راستای توسعه مراکز خدمات پس از فروش پارسیان موتور در سطح کشور، مرکز خدمات پس از فروش این نمایندگی نیز آغاز به کار کرد. این مرکز خدمات، به طور تخصصی برای سرویس و تعمیرات فیات 500 تجهیز و آماده‌سازی شده تا در کنار سایر مراکز خدمات پس از فروش پارسیان موتور در کشور، سرویس‌دهی به مالکین محصولات فیات را با بالاترین استانداردهای شرکت مادر بر عهده داشته باشد.

 

         بخوانید -> مشخصات فنی فیات 500       



شرکت پارسیان موتور در نظر دارد در آینده نزدیک با افزایش تنوع محصولات برند فیات، حضور پررنگ‌تری در بازار خودروهای وارداتی داشته باشد. در این راستا و با توجه به سیاست‌های وزارت صمت، علاوه بر خودروهای بنزینی، عرضه خودروهای برقی نیز در دستور کار پارسیان موتور قرار دارد.

نظر دهید


در همین زمینه