شبکه‌های اجتماعی

فروش فیات دوکاتو الکتریکی به زودی آغاز می‌شود
اتومبیل فارسی - فیات دوکاتو الکتریکی

با دو بسته باتری و توان پیمایش

 

حدود شش ماه پیش بود که خبری مبنی بر معرفی نسخه الکتریکی فیات دوکاتو منتشر شد. حالا فیات به صورت رسمی اعلام کرده تولید فیات دوکاتو الکتریکی را آغاز کرده است.


فیات دوکاتو الکتریکی با از نظر ظاهری با نمونه‌های معمولی که از موتورهای درون‌سوز نیرو می‌گیرند، تفاوتی ندارد. حتی محل شارژ شدن آن، همان جایی است که باک نمونه‌های بنزینی و دیزلی قرار گرفته و احتمالا استفاده از آن در هر شرایطی آسان نخواهد بود.


فیات دوکاتو الکتریکی در اروپا با ده طول و اندازه متفاوت در دسترس خواهد بود که سنگین‌ترین نسخه آن حدود 4.25 تن وزن دارد. دو بسته باتری 47 و 79 کیلووات ساعتی برای فیات دوکاتو الکتریکی پیش روی مشتری‌ها است که بر اساس سیکل پیمایشی WLTP، نمونه اول می‌تواند با یک شارژ کامل 235 کیلومتر را بپیماید. این میزان پیمایش در نمونه دوم با افزایش 140 کیلومتری به عدد 375 می رسد. برای شارژ فیات دوکاتو الکتریکی در ایستگاه‌های شارژ می‌توان از ظرفیت 50 کیلوواتی نیز استفاده کرد.


فروش فیات دوکاتو الکتریکی که با نام ای دوکاتو (e-Ducato) نیز شناخته می‌شود، از اواخر بهار 2021 در اروپا آغاز خواهد شد، اما قیمت آن از هم اکنون مشخص شده و نسخه پایه این خودرو در ایتالیا حدود 55500 یورو قیمت دارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه