شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سفر جدید، زندگی جدید
با حضور هزار دوچرخه سوار

 جیکو با مضمون «سفر جدید، زندگی جدید» و «سوار بر زندگی سبز» با حمایت شهرداری وهوو چین رویداد بزرگی را با حضور بیش از هزار کاربر و فعال رسانه‌ای از 30 کشور دنیا برگزار کرد. این رویداد در 17 اکتبر در شهر ووهو چین افتتاح شد تا محیطی مملو از شور و شوق، آگاهی زیست محیطی و ایده‌آل‌های زیست محیطی کم کرن را از طریق سواری سبز جشن بگیرند.


دست در دست JAECOO به سوی آینده سبز کم کربن
این رویداد سبز در پارک‌شن‌شان شهر وهوو همراه با حضور عظیمی از دوچرخه‌سواران در مسیری با شعارهای محیطی الهام‌بخش در خصوص استفاده از مصرف کربن اجرا شد. قابل ذکر است هزاران نفر در محل شاهد مراسم امضای عمومی بین جیکو و اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت بودند، جیکو با پیوستن به این کمپین قرار است راه‌حل‌های طبیعی را در نظر گرفته و وارد عصر تازه‌ای شده و به سمت آینده سبز حرکت کند.


جیکو همیشه «توسعه سبز» را به عنوان یک رویه استراتژیک حیاتی در نظر گرفته است که «کاهش کربن» را به طور کامل دربرمی‌گیرد. دوچرخه‌ها، اگرچه کوچک هستند امخا روح دوستی محیط زیست و توسعه پایدار جیکو را دارند. نقطه اوج این رویداد که «آینده سبز» نامیده می‌شود، به کسانی که خود را به خط پایان رساندند، مدال‌های یادبود و جوایز نفیس دریافت کردند.

 

AutomobileFa Jaecoo Journey New Life02


در این موج ایجاد شده برای کنترل کرین در سطح دنیا، صنعت خودرو نیز با فرآیندهای چند وجهی و زنجیره‌های صنعتی گسترده، با چالش‌هایی مواجه است. با این حال JAECOO کاهش کربن و حفاظت از محیط زیست را تنها مسئولیت خود ندانسته بلکه اهداف محوری برای توسعه پایدار می‌داند. جیکو به عنوان یک برند خودرویی ماموریت محور، اقدامات مختلفی برای حفاظت محیط زیست در سراسر جهان ترتیب داده است و از همه جنبه‌های آن حمایت می‌کند و از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت بیشتر استفاده خواهد کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه