شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیکو 7
انفجار قدرت و فناوری

 

در دوران فناوری هوش مصنوعی، اهمیت کابین‌های هوشمند، اتصال هوشمند و فناوری رانندگی هوشمند در صنعت خودروسازی به طور روز افزونی رو به افزایش است. مدل JAECOO 7، مختص نخبگان شهری طراحی شده است. این خودرو نه تنها به ‌عنوان یک SUV هوشمند آفرودی بلند پروازی می‌کند، بلکه به ویژگی‌ها و فناوری‌های پیشرفته تجهیز شده است. علاوه بر توانایی‌های برتر در عبور از مسیرهای خارج از جاده، این مدل به یک سیستم هوشمند All-Road (برای شرایط مختلف رانندگی) و یک کابین هوشمند چندمنظوره سفارشی، مجهز شده است که این ویژگی ها به ‌طور بی‌درنگ نیازهای کاربر را برآورده می‌کنند. تعاملی بهینه بین راننده و خودرو که تجربه رانندگی راحت و ایمن را به ارمغان می‌آورد.


گزارش‌ها حاکی از آن است که JAECOO 7 امسال در منطقه آسیای مرکزی به بازار عرضه شود. حالا به بررسی این‌که چه چیزی این شگفتی آینده را به یک رقیب قدرتمند تبدیل کرده خواهیم پرداخت. خودرویی که باز تعریفی از SUVهای هوشمند شهری در آسیای مرکزی است.

 


به طور خاص، سیستم هوشمند تمام جاده ARDIS در JAECOO 7 قادر است شرایط جاده، عادات رانندگی و وضعیت خودرو را در لحظه تحلیل کند. این سیستم با زوایای هوشمندانه و بهینه خودرو تنظیم می‌ شود، تا به طور کامل قابل تطبیق با سطوح مختلفی مانند معابر شهری، بیابان‌ها، کوهستان‌ها، عبور از آب و مسیرهای لغزنده باشد. کنترل هوشمند فوق‌العاده و قدرت خارج از جاده این اطمینان را ایجاد می‌کند که راننده می‌تواند بدون زحمت مناظر و طبیعت ناشناخته را کشف کند.


از نظر طراحی داخلی، JAECOO 7 ظاهری آینده‌نگر دارد. کابین دیجیتال استاندارد، تعداد دکمه‌های فیزیکی را در قسمت کنترل مرکزی به حداقل می‌رساند. به علاوه، یک صفحه نمایش پانوراما با ابعاد 14.8 اینچ، که ممکن است بزرگترین و چشمگیرترین در سگمنت خود باشد، تنوعی از اطلاعات و محتوای سرگرمی را ارائه می‌دهد و تجربه دیداری بهینه‌ای را فراهم می‌کند. ویژگی‌هایی مانند شارژر بی‌سیم با توان 50 وات و سیستم نورپردازی محیطی با 64 رنگ، راحتی و تجربه کاربر هوشمند را به سطحی بالاتر ارتقاء می‌دهند.

 


در حوزه فناوری هوش مصنوعی، جیکو 7 به تکنولوژی W-HUD تجهیز شده است که ارتفاع و روشنایی آن نیز قابل تنظیم است. این فناوری اطلاعات رانندگی اساسی را مستقیماً روی شیشه جلویی نمایش می‌دهد تا راننده بدون این که نیاز به منحرف کردن نگاه خود داشته باشد، به اطلاعات حیاتی دسترسی پیدا کنند. این سیستم جیکو 7 به طور قابل توجهی راحتی و ایمنی را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، با استفاده از تراشه پرچمدار کوالکام 8155، JAECOO 7 پاسخ‌های سریع و بدون مشکل را فراهم می‌کند و یعنی تسهیل تعامل بی‌نظیر بین خودرو و کاربر را تضمین می‌کند. همچنین، وجود سیستم کمکی رانندگی با هوش مصنوعی (سیستم خودران سطح 2.5)، ایمنی بیشتری را نیز فراهم می‌کند.


در جمع بندی موارد بالا می توان گفت JAECOO 7 یک SUV با ترکیبی از قدرت و فناوری جدید است، به ویژه کابین هوشمند آن که مجموعه‌ای از شگفتی‌های لذت بخش را ارائه می‌دهد. کنترل رانندگی هوشمند و هریک از جزییات جیکو 7، با عملكرد عالی و برتری تجربه کاربر، روند جدید بازار SUV را رهبری مي‌كند. همچنان که جیکو 7 برای ورود به بازار ایران آماده می‌شود، بازار SUV آسیای مرکزی در انتظار شگفتی‌های جدید در این بخش از بازار خواهد بود. بیایید باهم منتظرباشیم.

 


درباره JAECOO

به عنوان یک برند تازه‌ تأسیس در زمینه خودروهای آفرودی، نام جیکو از ترکیب کلمه آلمانی "Jäger" ( شکارچی ) و کلمه انگلیسی "Cool" الهام گرفته شده است. این تلفیق بیانگر عبور از مسیرهای خارج از جاده و شهری است و همزمان با این قابلیت های سواری، سبک و کیفیتی ستودنی را به همراه دارد که ماموریت آن، جستجوی شجاعانه است. با بیش از ده سال تجربه در زمینه سرمایه‌گذاری مشترک، گروه به فلسفه برند "از کلاسیک‌ها، به بالاتر از کلاسیک‌ها" پایبند است. JAECOO همواره از نوآوری و پیشرفت پیروی می‌کند و با عملکرد استثنایی چهار چرخ محرک، ویژگی‌های ایمنی قابل توجه و فناوری‌های هوشمند پیشرو، رهبری روند جدید خودروهای شهری خارج از جاده را برعهده دارد. این خودرو، ژن‌ها و تخصص تیم‌های استاد طراحی از انگلستان، آلمان و کشورهای دیگر را به ارث می‌برد و یک استاندارد جدید برای خودروهای شهری خارج از جاده ایجاد می‌کند. در آینده، جیکو به فعالیت برای ترویج مفهوم توسعه پایدار خواهد پرداخت که ترکیب قابلیت‌های All-Road با راهکارهای انرژی جدید را ارائه داده و عملکرد خارج از جاده موثرتر و مطابق با محیط زیست را ایجاد خواهد کرد تا تجربه سفری راحت‌تر و سبزتر را برای نخبگان شهری فراهم کند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه