شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بی‌وای‌دی دلفین
پس از اروپا، ژاپن و مالزی

 

بی‌وای‌دی رسما، طی مراسمی هاچبک الکتریکی دلفین را در مکزیک عرضه کرد. این مدل پس از هان، تانگ و یوآن پلاس؛ چهارمین محصول این شرکت در بازار مکزیک است. در طی این مراسم، استلا لی مدیرعامل بی وای دی آمریکا اعلام کرد: با بیش از 28 سال تجربه در زمینه الکترونیک و خودرو؛ ما مفتخریم که بی وای دی دلفین را به بازار مکزیک آورده‌ایم. این خودرو الکتریکی نوآور، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و ما معتقد هستیم که مشتریان محلی از آن استقبال خوبی خواهند کرد.


BYD Dolphin در مکزیک از 535.990 پزو معادل 31 هزار دلار شروع می‌شود. این خودرو با موتور 70 کیلووات به همراه باتری 45 کیلووات ساعت عرضه می‌شود که نسبت به نمونه اروپایی با موتور 150 کیلووات و باتری 60 کیلووات ساعت موتور و باتری ضعیف‌تری دارد.


این شرکت مدعی است که نسخه مکزیکی بی‌وای‌دی دلفینمی‌تواند با یکبار شارژ، بُرد مسافت 405 کیلومتر را در چرخه NEDC تامین کند. با شارژر سریع، ظرفیت 30 تا 80 درصد بی‌وای‌دی دلفین تنها در 30 دقیقه پُر خواهد شد. این هاچبک از سیستم VTOL نیز برای شارژ دستگاه‌های برقی بهره می‌برد.


بی‌وای‌دی دلفین
در مکزیک با رنگ‌های Dolphin Gray, Twilight Pink, Cheese Yellow عرضه خواهد شد. شرکت بی وای دی در مکزیک 6 نمایندگی دارد و می‌خواهد آنها را تا پایان سال به 50 نمایندگی در 32 ایالت برساند.


این شرکت دلفین را چند روز قبل در ژاپن و چند ماه قبل در مالزی عرضه کرد. ماه ژوئن نیز اولین پارت این خودرو به اروپا رسید. بی‌وای‌دی دلفین 2 سال پیش در چین معرفی و عرضه شد و قیمت آن نیز از 16 هزار دلار آغاز می‌شود.


این شرکت در سال جاری به صورت ماهانه 30 هزار دستگاه بی‌وای‌دی دلفین تحویل مشتریان داده است و ماه گذشته نیز با ارسال 25.023 دستگاه به خارج از چین، رکورد شکنی کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه