شبکه‌های اجتماعی

کراس‌اوور جدید BYD چه ویژگی‌های دارد؟
AutomobileFa - BYD Song Plus

دارای یک نسخه بنزینی و چند نسخه تمام الکتریکی

اکانت رسمی بی‌وای‌دی در وی‌چت مجموعه‌ای از تصاویر را منتشر کرده است که یک کراس‌اوور متوسط جدید را نشان می‌دهد. این محصول بین سانگ‌پرو و تانگ قرار خواهد گرفت و دارای یک نسخه بنزینی با موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ و چند نسخه تمام الکتریکی خواهد بود. نسخه‌های تمام الکتریکی این مدل توان پیمایش ۴۰۰ و ۵۰۰ کیلومتر با هر شارژ را دارند. بی‌وای‌دی هنوز نام دقیق این مدل را اعلام نکرده است، اما احتمالا آن را با نام سانگ پلاس عرضه خواهد کرد.


در زمینه طراحی باید گفت این محصول نیز از زبان طراحی صورت اژدها 2 برخوردار است. گرافیک چراغ‌ها و فرم جلوپنجره در نسخه‌های بنزینی و تمام الکتریکی تفکیک شده است. علاوه بر این، در نمای عقب نیز چراغ‌ها به یکدیگر متصل شده و یک نوار کرومی برای تزیین آن به کار رفته است. عبارت Build Your Dream مانند دیگر محصولات جدید بی‌وای‌دی در نمای عقب خودنمایی می‌کند.

کراس‌اوور جدید بی‌وای‌دی به ترتیب دارای طول، عرض و ارتفاع ۴۷۰۵، ۱۸۹۰ و ۱۶۸۰ میلی‌متری بوده و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۷۶۵ میلی‌متر عنوان شده است. با توجه به این اعداد می‌توان گفت که این کراس‌اوور جدید از سانگ پرو بزرگ‌تر است.

 

در زمینه قوای محرکه نیز  نسخه بنزینی با یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو (با کد BYD476ZQB) با توان ۱۶۰ اسب‌بخار و ۲۴۵ نیوتن‌متر همراه شده است. همچنین انتظار می‌رود این نسخه نیز مانند سانگ پرو با جعبه دنده‌های ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه عرضه شود. نسخه تمام الکتریکی نیز به یک موتور ۱۲۰ کیلوواتی مجهز شده که به نظر می‌رسد سیستم محرکه آن به طور کامل شبیه مدل سانگ پرو باشد، در این صورت می توان انتظار داشت دو نسخه با پیمایش‌های ۴۰۰ و ۵۰۰ کیلومتری برای سانگ‌ پلاس نیز عرضه شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه