شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس SL63
محدود به 10 دستگاه

 

نسل هفتم SL دیگر تحت عنوان مرسدس بنز فروخته نمی‌شود. این خودرو رسما جایگزین AMG GT Roadster شده و از این پس تحت برند Mercedes-AMG به بازار عرضه خواهد شد.

SL63 قدرتمندترین نسخه این رودستر پرفورمنس است که اگر خریداران از خروجی آن راضی نیستند می‌توانند به سراغ پکیج منهارت بروند.


مانند تمام خودروهای تیونینگ شده توسط منهارت، بدنه مرسدس AMG نیز از ترکیب مشکی با تزئینات طلایی رنگ بهره می‌برد. برجسته‌ترین تغییر در نمای ظاهری، رینگ‌های 22 اینچ 5 پر Y شکل مشکی با حاشیه طلایی به حساب می‌آید که در لاستیک‌های Hankook Ventus S1 Evo2 به سایز 295/30 (جلو) و 335/25 (عقب) پوشیده شده است. پشت این رینگ‌ها سیستم ترمز استاندارد با کلیپرهای طلایی و نوشته منهارت وجود دارد که بنا به نیاز و درخواست مشتری تغییر خواهد کرد.

 


اما مهمترین تغییر زیر کاپوت رخ داده جایی که پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توین توربو مرسدس-ای‌ام‌جی SL63، با اینترکولر جدید، فیلتر هوا پرفورمنس و تغییرات نرم افزاری؛ حالا 707 اسب‌بخار قدرت و 935 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این اعداد نسبت به نمونه استاندارد 130 اسب‌بخار و 135 نیوتن‌متر گشتاور افزایش پیدا کرده است. این میزان نیرو و گشتاور توسط گیربکس 9 سرعته اتوماتیک که توسط منهارت ارتقا پیدا کرده به چرخ‌ها منتقل می‌شود.


منهارت می‌گوید، ارتقا پیشرانه توسط سازمان TUV و Technical Inspection Association آلمان تایید شده تا این کیت به راحتی در سراسر اروپا قانونی باشد. تنها حذف OPF و دوان پایپ با کانورتر کاتالیزور 600 سلولی توسط این دو سازمان تایید نشده‌اند که نصب آن برای بازار‌های صادراتی مانعی ندارد.


منهارت تنها 10 نسخه از این خودرو را تولید خواهد کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه