شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لامبورگینی اوروس کوپه منصوری
از صفر تا 100 تنها در 2.9 ثانیه 

 

منصوری ابتدا خودروهای خود را تنها با فیبرکربن و تغییر رنگ آنها تیونینگ می‌کرد. چند سال بعد آنها تقویت پیشرانه را در دستور کار قرار دادند و در کنار کیت بدنه به افزایش خروجی خودرو نیز توجه می‌کردند.


حالا منصوری با توجه به درخواست مکرر مشتریان خود، تیونینگ خود را یک مرحله بالاتر برده و لامبورگینی اوروس را از حالت چهار در به نسخه کوپه تغییر داده است.


ساخت چنین مدلی یک سال و نیم به طول انجامید تا متخصصان منصوری بتوانند این ایده را به واقعیت تبدیل کنند. با توجه به اینکه منصوری قوای محرکه Venatus Evo S را بر روی این خودرو قرار داده، این مدل بر اساس نسخه کوپه؛ Venatus Coupe Evo C نام دارد. برای شکل گیری چنین مدلی، منصوری ستون C را 200 میلی‌متر به عقب برد و به همان اندازه درهای جلو را با حفظ تجهیزات استاندارد کشیده‌تر کرد. با تغییر شکل لامبورگینی اوروس از حالت چهار در به کوپه، حالا یک پنل یک تکه همراه با ورودی‌های هوا جایگزین درها شدند. بادی کیت این شاسی بلند که شامل سپر جدید جلو با ورودی‌های هوا متعدد، اسپویلر سقفی، بال روی صندوق، خروجی هوا پشت گلگیر و یک دفیوزر عقب شلوغ با خروجی مثلثی اگزوز می‌شود در جلو و عقب با خطوط تیز و شکسته که از جنس فیبرکربن هستند نمایی تهاجمی به اوروس بخشیده اند.


همانطور که گفته شد پیشرانه لامبورگینی اوروس هیچ تغییری نکرده و همچنان 900 اسب‌بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. منصوری ادعا می‌کند که این نمونه می‌تواند در مدت زمان 2.9 ثانیه به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد و در صورت ادامه بیشینه سرعت 323 کیلومتر را ثبت کند.


در داخل کابین لامبورگینی اوروس، منصوری طیف گسترده‌ای از شخصی سازی را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند اوروس دلخواه خود را داشته باشند. نمونه معرفی شده فضای کابین آبی رنگ با دوخت سفید و قطعات تزئینی مشکی رنگ با نشان‌های Y شکل دارد. منصوری برای ورود و خروج سرنشینان عقب، مکانیز تاشوندگی به صندلی‌های جلو اضافه کرده است.

نظر دهید


در همین زمینه