شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - برلیانس
تغییر و تحولات سازمانی ادامه دارد

گروه هولدینگ بریلیانس اتومبیل با انتشار اعلامیه‌ای جدید، از توقف مذاکرات فروش قبلی با Liaoning Xinrui خبر داد و هم‌زمان اعلام کرد که گروه شنیانگ اتومبیل قصد دارد با سرمایه‌گذاری مقطعی و مشروط، ۱۰۰ درصد دارایی‌های برند بریلیانس را خریداری کند.

در این اعلامیه گفته شده که «پیش از این قرار بود که ۰.۴۴ درصد از سهام متعلق به گروه صنعتی Liaoning Xinrui Automobile از طریق مزایده» فروخته شود. لائونینگ ژینروی یکی از زیرمجموعه‌های بریلیانس است که تقریبا ۳۰.۴۳ درصد از سهام کمپانی را در اختیار دارد. حال مشخص شده که تکلیف ۰.۴۴ درصد از سهام متعلق به این برند به شیوه‌های دیگری مشخص و پس از آن، فروش بریلیانس به گروه شنیانگ تکمیل خواهد شد.

در بخش دیگری از این متن،‌ بریلیانس اعلام کرده که تغییرات سازمانی گروه همچنان در حال اجرا است و سرمایه‌گذاری‌های گروه شنیانگ پس از فروش ۰.۴۴ درصد سهام باقی‌مانده، به گروه تزریق خواهد شد. البته همچنان ۲۹.۹۹ درصد از سهام متعلق به گروه صنعتی ژینروی وجود خواهد داشت که شنیانگ آن را به شیوه‌های غیرمستقیم دیگری جذب می‌کند.

گروه بریلیانس در نوامبر ۲۰۲۰ به دلیل ناتوانی در پرداخت وام‌های معوقه خود، رسما اعلام ورشکستگی کرد و سپس، فرآیند بازسازی و مدیریت پس از بحران شروع شد. امروز بالاخره شاهد شروع فصل جدیدی از این ورشکستگی هستیم و انتظار می‌رود که با ورود گروه شنیانگ اتومبیل، تغییر و تحولات جدیدی در شیوه فعالیت و برنامه‌های بلندمدت این برند چینی اعلام شود.

نظر دهید


در همین زمینه