شبکه‌های اجتماعی

بنتلی تولید نسخه Pikes Peak کانتیننتال GT را آغاز کرد
AutomobileFa - Bentley Continental GT Pikes Peak Edition

کانتیننتال GT رکورد دار رقابت‌های کوهستانی Pikes Peak

بنتلی تولید 15 نسخه ویژه از کانتیننتال GT را با نام Pikes Peak آغاز کرده است.

بنتلی قصد دارد با این نسخه خاص موفقیت برند خود را در رقابت‌های کوهستانی موسوم به Pikes Peak جشن بگیرد. این اتومبیل که دارای رنگ آمیزی و جزئیات منحصر به فردی است در بازار نیوزیلند و ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد. تحویل این مدل از ماه آینده آغاز می‌شود و قرار است یادآور موفقیت بنتلی کانتینتال GT مجهز به پیشرانه W12 که در ژوئن سال گذشته با بیش از 8 ثانیه اختلاف، رکورد خودروی محبوب "Pikes Peak " International Hill Climb را شکست باشد. این رقابت‌ها شامل مسیری 20 کیلومتری در کوهستان‌های کلرادو و از مشهورترین رویدادهای کوهستانی در جهان است و یک بنتلی بنتایگا همچنین رکورد سریعترین صعود یک شاسی‌بلند را دارد.

 

این مدل دارای رنگ‌آمیزی سبز منحصر به فرد مولینر، کیت بدنه فیبر کربن، کالیپرهای ترمز سبز اسیدی، لاستیک‌های پیرلی P Zero Color Edition و طرحی نشان‌دهنده رقابت‌های کوهستانی به صورت عکس برگردان روی بدنه است. همچنین امکان سفارش نقاشی عدد 100 روی جلو پنچره مشبک خودرو برای جشن صد سالگی بنتلی که در سال 2019 برگزار شد برای مشتریان فراهم شده است.

از ویژگی‌های داخل کابین این مدل نیز می‌توان به استفاده از تریم سبز در جای جای کابین، استفاده از پوشش آلکانتارا، استفاده از فیبرکربن در داشبورد، بلندگوهای B&O و همچنین نقش بستن نقشه مسیر مسابقات فوق روی بخش فیبرکربنی داشبورد به همراه ثبت زمان رکورد کانتیننتال GT اشاره کرد.

در بخش قوای فنی نیز بنتلی از همان پیشرانه 6 لیتری W12 با توانایی تولید 626 اسب‌بخار قدرت استفاده کرده است. با این پیشرانه، اتومبیل مذکور توانایی دستیابی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را در مدت زمان 3.6 ثانیه دارا بوده و بیشینه سرعت آن نیز به 330 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

 

نظر دهید