شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ب ام و
در کنار رونمایی از کانسپت تازه و i4 به‌روز شده

در هفته‌ای که گذشت، گروه ب‌ام‌و رنج کامل محصولات خود را در نمایشگاه پکن معرفی کرد. در واقع در غرفه ب‌ام‌و محصولات متنوعی از مدل‌های اولیه و استاندارد تا نسخه‌های لوکس و گران‌قیمت دیده می‌شد و ب‌ام‌و تقریبا تمام سگمنت‌های لوکس را با خودروهای متفاوت خود پوشش داده بود. البته تنوع موجود در این محصولات صرفا محدود به تریم تجهیزاتی آن‌ها نمی‌شد و خودروهایی با پیشرانه‌های متفاوت بنزینی، تمام‌الکتریکی، پلاگ‌این هایبریدی و حتی سوخت سلولی هیدروژنی هم نمایش داده شدند. ب‌ام‌و از اهمیت بازار چین صحبت کرد و اهداف و برنامه‌هایش برای آینده این بازار را به نمایش گذاشت. اولین مدلی که در صحنه حضور یافت، ب‌ام‌و i4 جدید بود.


ب ام و i4 به روز می شود

مدل محبوب ب‌ام‌و i4 از زمان معرفی و عرضه در سال ۲۰۲۰، موفق به ثبت فروش جهانی نزدیک به ۴۰۰ هزار دستگاه شده است. در بازار رقابتی چین نیز خانواده ب‌ام‌و سری۴ پیشروی سگمنت کوپه‌های لوکس سایز‌متوسط در سال ۲۰۲۳ بوده است. ب‌ام‌و امیدوار است نسخه جدید و تمام‌الکتریکی i4 در کنار مدل‌های آپدیت‌شده ب‌ام‌و سری۴ کوپه و کانورتیبل،‌ بتواند جایگاه خانواده سری۴ به عنوان محبوب‌ترین محصول در سگمنت خودروهای لوکس سایز متوسط بازار چین را تثبیت کند. ب‌ام‌و i4 که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود، اکنون صاحب نسخه بهینه‌یافته و جدیدی است که می‌تواند انتظارات مشتریان چینی را برآورده کند.

 

AutomobileFa BMWi4 14030211


کانسپت ب ام و Vision Neue Klasse مسیر آینده را ترسیم می کند

ب‌ام‌و در نمایشگاه پکن از مدل مفهومی جدید خود یعنی Vision Neue Klasse هم رونمایی کرد. این کانسپت نگاهی اجمالی به اهداف و برنامه‌های برند برای خودروهای لوکس آینده را فراهم می‌کند. ب‌ام‌و قصد دارد از طریق این مدل‌های نسل بعد، سه استراتژی و اصل مرکزی خود را به نمایش بگذارد: الکتریکی‌سازی، پایداری و دیجیتالی‌سازی تمام محصولات. اولیور زیپس، رییس هیئت‌مدیره BMW AG درباره این کانسپت گفت: «ما با مدل Neue Klasse در حال حمل ب‌ام‌و به آینده طراحی، فناوری و فلسفه هستیم. با عرضه مدل Neue Klasse به بازار در سال آینده، این اقدامات ادامه خواهند یافت. این مدل،‌ ویژگی‌های اسپرت و لوکس مخصوص ب‌ام‌و را به شکلی کاملا مدرن و به شدت خلاقانه تقویت خواهد کرد و تفسیری نو از آینده حمل‌ونقل شخصی لوکس و هوشمند ارائه خواهد داد.»


اعلام برنامه ها و اهداف جاه طلبانه برای بازار چین

گروه ب‌ام‌و در نمایشگاه پکن اعلام کرد که در سال ۲۰۲۴ به تنهایی بیش از ۲۰ مدل جدید ب‌ام‌و و مینی معرفی خواهد شد. این محصولات با هدف پاسخ به نیاز و سلایق متفاوت مشتریان طراحی شده‌اند و هدف نهایی آن‌ها نگه داشتن ب‌ام‌و به عنوان یکی از اثرگذارترین نیروهای دنیای خودرو در بخش محصولات لوکس و نوآور است. ب‌ام‌و مدعی است که تعهد آن به بازار چین بیشتر از صرفا عرضه مدل‌های جدید است. سرمایه‌گذاری‌های ب‌ام‌و در بخش‌های مختلف فناوری،‌ طراحی و ارائه خدمات به مشتریان چینی نشان‌دهنده اعتماد و تعهد بلندمدت باوارایی‌ها به این بازار است.

با تحول روزافزون صنعت خودرو و شتاب بخش‌های مختلف فناوری‌محور آن، استراتژی الکتریکی‌سازی ب‌ام‌و و البته محصولات متنوعی که در این بخش دارد، این برند را به یک نیروی پیشرو و مهم در چین تبدیل کرده است. ب‌ام‌و قصد دارد در سال‌های پیش‌رو،‌ تفسیر جدیدی از خودروهای لوکس برای مشتریان چینی تعریف کند و استانداردهای جدیدی از این سگمنت ارائه دهد. هدف مهم و قابل احترامی که برخی از نتایج آن را می‌توان در محصولات فعلی ب‌ام‌و نیز یافت.

نظر دهید