شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - نیو ET5
آماده ورود به اروپا

 

سدان NIO ET5 یکی از جذاب‌ترین خودروهای الکتریکی محسوب می‌شود که در این چند سال معرفی شده و حالا نسخه استیشن آن که عکس‌های آن توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین فاش شده این جذابیت را دو چندان کرده است.


مانند اکثر نمونه‌ها که نسخه سدان به استیشن تبدیل می‌شود، طراحی خارجی نیو ET5 نیز کاملا به نسخه سدان شباهت دارد. در نمای جلو همچنان دو نوار LED نازک دیلایت وجود دارد و هدلایت‌ها زیر آن در سپرها قرار گرفته‌اند. بر روی سقف نیو ET5 نیز سنسور لیدار دیده می‌شود که نشان می‌دهد امکانات این نمونه نیز تفاوتی با نسخه سدان نخواهد داشت. نمای عقب نیو ET5 نیز از همان طرح پیروی می‌کند و چراغ‌های پیوسته LED به همراه دفیوزر بزرگ و یک اسپویلر یکپارچه با چراغ ترمز دارد.


ایعاد این نمونه از نیو ET5 برابر با 4790، 1960، 1499 و فاصله بین دو محور 2888 میلی‌متر است که نتنها فضای بیشتری برای کابین فراهم می‌کند بلکه فضای بار آن نیز ارتقا پیدا کرده تا مناسب خانواده‌ها باشد.


Nio ET5 Estate از دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که موتور جلو 201 اسب‌بخار و موتور عقب 282 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند که در مجموع خروجی را به 483 اسب‌بخار و 700 نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند. این اعدا به ET5 Estate اجازه می‌دهد تا طی مدت زمان 4 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد. انتظار می‌رود نیو این خودرو را با بسته باطری 75 و 100 کیلووات ساعت عرضه کند که در این صورت برد پیمایش نیو ET5 به ترتیب برابر با 500 و 700 کیلومتر خواهد بود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه