شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - AMG GT 63 S 4MATIC+ E Performance
AMG GT 63 S 4MATIC+ E Performance

 

قبل از هایپرکار قدرتمند AMG One این AMG GT 63 S 4MATIC+ E Performance است که لقب قدرتمندترین AMG خیابانی را در اختیار دارد. این خودرو به صورت عادی از یک پیشرانه هشت سیلندر 4 لیتر توئین توربو استفاده می‌کند که 639 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. در کنار این پیشرانه درونسوز موتور الکتریکی وجود دارد که 204 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند تا در مجموع خروجی این سدان مخوف به 843 اسب‌بخار قدرت و 1470 نیوتن‌متر گشتاور برسد.


حالا تیونر معروف، یعنی Opus اقدام به تقویت این سدان جذاب کرده است و خروجی ان را با برنامه Stage 1 Performance خود به 952 اسب‌بخار قدرت و 1550 نیوتن‌متر گشتاور رسانده تا 103 اسب‌بخار قدرت و 80 نیوتن‌متر گشتاور بیشتر از نسخه استاندارد داشته باشد.


بر خلاف AMG One که هر 50 هزار کیلومتر کارکرد نیاز به تعمیرات اساسی دارد، این خودرو تنها به سرویس‌های دوره‌ای و نهایتا به قطعات افترمارکت تیونینگ احتیاج پیدا خواهد کرد.


با این تغییرات حالا این سدان مخوف می‌تواند از حالت سکون، طی مدت زمان 2.7 ثانیه به تندی 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. پس از گذشت 8.5 ثانیه، AMG GT 63 S E Performance به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. Opus این خودرو را در اتوبان‌های آلمان تست کرده و بیشینه سرعتی که به دست آورده 321 کیلومتر بر ساعت بوده است.


AMG GT 63 S E Performance پس از تایید استاندارد‌ها توسط موسسه TUV آلمان در اکتبر 2022 به فروش خواهد رسید. در کنار این تغییرات این شرکت تیونینگ یک سیستم فلپ کنترل اگزوز و یک ماژول OBD (On-Board Diagnostic) را بر روی خودرو نصب کرده است. این تیونر اعلام کرده می‌خواهد سد 1000 اسب‌بخار را بشکند و اعتراف کرده که خودروهای هایبرید نظیر این سدان، چالشی بسیار بزرگ برای آنها محسوب می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه