شبکه‌های اجتماعی

میتسوکا، مزدا MX-5 را تبدیل به کوروت C2 کرد
Automobile Farsi - Mitsuoka Rock Star 2 LHD Only1 Special

قرمز یاقوتی و طعم ولنتاین

 

 

میتسوکا بالاخره Rock Star الهام گرفته شده از کوروت C2 را با فرمان چپ به نمایش گذاشت.

 

اگر کسی از شما بخواهد که یک کوروت را با صفت‌هایش توصیف کنید، کدام را انتخاب می‌کنید؟ آمریکایی، اسپرت، فرمان سمت چپ؟ مطمئنا، این روزها کوروت در پیکربندی فرمان راست در دسترس است اما این فقط روندی است که با C8 آغاز شده است. برای تولیدکننده‌ای مانند میتسوکا ژاپن که می‌خواهد Rock Star را مبتنی بر Vette-aping تولید کند تنها کاری که باقی می‌ماند این است که پدال‌ها و فرمان را برگرداند.

 

میتسوکا این کار را با  Rock Star 2 LHD Only1 Special انجام داده است. نام‌گذاری خاصی است زیرا همه چیز را در یک نگاه متوجه می‌شویم و هر آنچه لازم را به شما می‌گوید. برای Rock Star پیشرانه دو لیتری میاتا استفاده شده که در نسخه‌های ارزان‌تر مزدا MX-5 استفاده می‌شود، این پیشرانه 130 اسب‌بخار قدرت دارد. جالب است بدانید این اتومبیل از طریق قرعه‌کشی تنها به یکی از متقاضیان فروخته خواهد شد.

 

قیمت پایه مشخص شده برای حضور در قرعه‌کشی فروش این اتومبیل خاص 500 هزار ین (معادل 4355 دلار) تعیین شده است. این اتومبیل گران‌قیمت 9.9 میلیون ین قیمت داشته و تقریبا دو برابر قیمت راک استار استاندارد را دارد. میتسوکا پیش‌بینی کرده نزدیک به 100 نفر برای داشتن این اتومبیل اقدام کنند. این خوردو قرمز یاقوتی در روز ولنتاین معرفی و عرضه شده است.

 

گفتنی است این اتومبیل از نظر فضای داخلی شبیه به مزدا MX-5 طراحی و ساخته شده و اساسا بدنه اتومبیل MX-5 است که شبیه به کوروت C2 بازسازی شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه