شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فراری 812 سوپر فست
تنها در سه نسخه

 

812 سوپر فست به تنهایی یکی از بهترین نمونه‌های فراری محسوب می‌شود اما این برای نویتک راضی کننده نیست و به همین منظور سه دستگاه از این خودرو را دستخوش تغییر کرده تا بالاترین پرفورمنس خود را ارائه کنند.


Ferrari 812 Superfast N-Largo S از پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتر تنفس طبیعی بهره می‌برد که نویتک با ارتقا نرم افزار و سخت افزار خروجی آن را از 789 اسب‌بخار و 718 نیوتن‌متر به 828 اسب‌بخار قدرت و 751 نیوتن‌متر گشتاور رسانده است. با توجه به این اعداد، فراری 812 سوپر فست N Largo S می‌تواند طی مدت زمان 2.8 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.


برای عملکرد بهتر و خارج کردن بهتر دود، یک سیستم اگزوز جدید با عملکرد بالا که می‌تواند با و یا بدون سوپاپ‌های کنترل کننده صدا عرضه شود بر روی فراری 812 سوپر فست
نصب شده که در دو جنس فولاد ضد زنگ و Inconel موجود است.


برای زیبایی و پرفورمنس بهتر، فراری 812 سوپر فست بر روی رینگ‌های Novitec NF 11 N-Largo S با سایز 21 در جلو و 22 در عقب قرار گرفته که طرح 5 پر دوبل دارد. سیستم تعلیق نصب شده همراه با کمک فنر اسپرت سفارشی، ارتفاع کلی این خودرو را 35 میلی‌متر کاهش داده و البته مانند بسیاری از سوپر اسپرت‌ها یک بالابر هیدرولیکی در جلو نصب شده که ارتفاع را در حدود 40 میلی‌متر افزایش می‌دهد.


پس از تغییرات فنی، این شرکت به سراغ تغییرات ظاهری رفته است. N Largo S در نمای رو به رو از یک جلو پنجره جدید استفاده کرده که در ادامه به دو گلگیر پهن و عریض می‌رسد. این گلگیرها در نیز عقب 14 سانتیمتر عریض‌تر شده‌اند. از دیگر موارد ظاهری فراری 812 سوپر فست می‌توان به راکر‌های فیبرکربن، دفیوزر جدید عقب و اسپویلر یکپارچه عقب اشاره کرد که به آیرودینامیک خودرو کمک بیشتری می‌کند.


همانطور که گفته شد از فراری 812 سوپر فست تنها 3 نمونه ساخته خواهد شد که هر سه عدد پیش از این فروخته شده‌اند. هر مالک، می‌تواند داخل کابین خود را با انبوهی از چرم، آلکانترا، مواد تزئینی و ... شخصی‌سازی ‌کند.


این قدرتمندترین فراری ساخته شده توسط این شرکت نیست زیرا آنها ماه گذشته از 812 Competizione رونمایی کردند که با تغییرات 854 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه