شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز E63 AMG استیشن
تیونینگ توسط شرکت Vath

 

مرسدس بنز E63 AMG استیشن؛ ترکیبی از خودرو کاربردی و پرفورمنس است. این خودرو در حالت عادی 603 اسب بخار قدرت دارد اما این عدد برای شرکت Vath کافی نبود و به همین منظور خروجی این استیشن جذاب را به 879 اسب‌بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور رساند.


وث برای اینکه بتواند به این خروجی دست پیدا کند، توربوچارجر و اینترکولر بزرگتر را جایگزین نمونه‌های قبلی کرد. سیستم اگزوز نیز توسط این شرکت به صورت کلی از ابتدا تا صدا خفه‌کن‌ها و خروجی دست خوش تغییر شد. وث در خصوص آپدیت ECU صحبتی نکرده اما به نظر می‌رسد که برای هماهنگی بیشتر بین سخت افزاهای جدید این اقدام صورت گرفته است. این تغییرات باعث شده تا E63 تنها در مدت زمان 3 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت و در ادامه به حداکثر سرعت 345 کیلومتر بر ساعت برسد.


رینگ‌های استاندارد مرسدس بنز E63 AMG استیشن از نوع 20 اینچ بود که با نمونه فورج کاری شده سه تکه 21 اینچ جا به جا و دور آنها نیز تایر‌های 265 در جلو و 295 در عقب پیچیده شده است. لیپ سپر جلو و اسپویلر سقفی همراه با کاهش ارتفاع 20 میلی‌متر، از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می‌شود.


نسل بعدی مرسدس بنز E63 AMG استیشن دیگر از پیشرانه 8 سیلندر بهره نمی‌برد و مانند سی کلاس جدید با پیشرانه هایبرید 4 سیلندر عرضه خواهد شد که وث را در آینده به چالش می‌کشد.

 

نظر دهید


در همین زمینه