شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اکسید
Intelligence Aesthetics 2.0

 

کانسپت‌های پیشرو در طراحی معمولاً فراتر از تصورات ما ساخته می‌شوند. اما اکسید، برند لوکسی است که حد نهایی این کانسپت‌ها را با تکنولوژی و البته زیبایی‌شناسی به هم گره ‌زده است. آن هم به شکلی که در اوج هارمونی از نظر هنر و درک بصری باشند. Intelligence Aesthetics 2.0 اکسید، زاده همین ترکیب است. زبان طراحی‌ای که زیبایی مدرنی را ارائه می‌دهد و تخیل شما را آزاد می‌گذارد.


زبان طراحی Intelligence Aesthetics 2.0 در خودروهای اکسید در واقع ترکیبی از به هم آمیخته شدن تکنولوژی هوشمند با هنرهای تجسمی است. زبانی که می‌خواهد طراحی این خودروها به اوج احساس برسد و زیبایی مدرن و خیال‌انگیزی را به نمایش بگذارد.

 


همان‌طور که کوین رایس، طراح مطرح خودرو می‌گوید، ذائقه نسل جوان به‌ویژه در حوزه طراحی به کلی تغییر کرده است. نسل جوان طراحی‌های ساده، استایلیش و البته با کارکردهای درست را ترجیح می‌دهد و می‌خواهد که خودرو‌، بخشی از استایلش باشد.


بر همین اساس، Intelligence Aesthetics 2.0 اکسید، دیگر تنها به دنبال خلق خودروهای مدرن نیست بلکه روی زیبایی‌شناسی انسان‌ها و البته نیازهای آن‌ها تمرکز دارد. به عبارت دیگر روی سبک زندگی انسان‌ها و نگاهشان به زندگی.

 

نظر دهید


در همین زمینه