شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ آپشنال
با سه موعد تحویل متفاوت

در این طرح که مختص متقاضیان عادی سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی است آن دسته از مشتریان می‌توانند ثبت‌نام کنند که اولویت ‌اعلام شده برای آن‌ها از سوی وزارت صمت مربوط به زمستان 1402 بوده و پیامک این شرایط فروش جدید نیز توسط شرکت ایران‌خودرو برای متقاضیان ارسال شده است. علاوه بر این آن دسته از مشتریان دنا پلاس اتوماتیک برای اطمینان بیشتر می‌توانند برای مشاهده نام خود می‌توانند به سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو مراجعه کنند.



دنا پلاس اتوماتیک توربو کد کلاس 70712 که با نام دنا پلاس اتوماتیک آپشنال شناخته می‌شود به استانداردهای 85 گانه مجهز بوده و دارای پیشرانه EF7 توربوشارژ است که 150 اسب‌بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور دارد که جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک توان این پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

 

       بخوانید -> دنا پلاس توربواتوماتیک آپشنال روی خط تولید



دنا پلاس اتوماتیک آپشنال در این طرح فروش به رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم، نقره‌ای و آبی کبود عرضه شده و موعد تحویل آن در سه حالت مختلف تعیین شده است که به ترتیب با قیمت مصوب فعلی 692 میلیون 166 هزار و 900 تومان در 90 روزکاری، با پیش‌پرداخت 50 درصدی بر اساس قیت فعلی خودرو در خرداد ماه 1403 و با پیش پرداخت 45 درصدی قیمت فعلی خودرو معادل 311 میلیون و 475 هزار و 100 تومان تیر ماه 1403 تحویل مشتریان خواهد شد. علاوه بر این فروش فوق العاده این محصول ایران خودرو بدون سود مشارکت و انصراف خواهد بود.

 

AutomobileFa New Sale Plan IKCO Dena Plus AT Turbo 14021014

نظر دهید