شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لامبورگینی لانزدور
استفاده درست و به‌جا از ظرفیت‌های صنعت بازی‌های ویدیویی

اگرچه سال‌ها تا عرضه رسمی لامبورگینی Lanzador فاصله داریم، اما علاقه‌مندان مشتاق لامبورگینی و این خودروی الکتریکی می‌توانند با نصب بازی Roblox و مراجعه به بازی مخصوص لامبورگینی که Lanzador Lab نام دارد،‌ این خودرو را به صورت مجازی مشاهده کنند. البته امکان شخصی‌سازی و بازی با این مدل در مسابقات Time Trial نیز وجود دارد.

 

AutomobileFa Lamborghini Lanzador Lab 14021003 003



لامبورگینی این فرآیند را «تجربه ۳بعدی دربرگیرنده» توصیف کرده و می‌گوید که کاربران بازی روبلاکس می‌توانند برخی از عناصر و ویژگی‌های لانزدور را بنا بر سلیقه خود، شخصی‌سازی کنند و از نسخه مخصوصی که تولید کرده‌اند،‌ برای شرکت در بعضی مسابقات رانندگی مخصوص این بازی استفاده کنند. علاوه بر مشاهده و شخصی‌سازی مدل لانزدور، کاربران روبلاکس می‌توانند در موزه مجازی لامبورگینی نیز قدم بزنند و با تاریخچه و فلسفه طراحی این برند آشنا شوند.

 

AutomobileFa Lamborghini Lanzador Lab 14021003 001



لامبورگینی همچنین آیتم‌ها و موارد تزیینی مختلفی هم برای کاربران بازی روبلاکس در نظر گرفته است. باارزش‌ترین آن‌ها، آیتمی به نام Automobili Lamborghini Bull Head است که فقط ۳ مورد از آن عرضه شده و قیمت آن، ۱.۵ میلیون روباکس (ارز مخصوص درون بازی روبلاکس) است. سه خریدار خوش‌شانس این آیتم، سفری به دفتر مرکزی لامبورگینی در Sant’Agata Bolognese خواهند داشت. این سفر شامل یک تور گسترده از موزه واقعی لامبورگینی، استفاده از استودیو Ad Personam، مشاهده خطوط تولیدی و مشاهده نسخه فیزیکی و واقعی از مدل مفهمی لانزدور می‌شود.

 

AutomobileFa Lamborghini Lanzador Lab 14021003 002



کریستین ماسترو، مدیر ارشد بخش تبلیغات و بازاریابی لامبورگینی درباره این همکاری گفته است: «ما از نمایش لانزدور در روبلاکس بسیار هیجان‌زده هستیم و خوشحالیم که می‌توانیم این مدل موردانتظار با پیشرانه الکتریکی جدید و قدرتمند را به شکل مجازی، به گروهی جهانی از مخاطبان خود ارائه دهیم. این همکاری، سندی بر تعهد ما برای دستیابی به نسل جدید و جوانی از طرفداران لامبورگینی است و رهبری و مدیریت ما در هر دو حوزه فیزیکی و دیجیتالی را هم نشان می‌دهد.»

نظر دهید


در همین زمینه