شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - داج چلنجر SRT Demon 170
Dodge Challenger SRT Demon 170 Jailbreak

 

بارها در خصوص آخرین نسخه‌های داج چلنجر و چارجر صحبت کرده‌ایم و متوجه شده‌اید که تولید این مدل‌ها پایان سال 2023 متوقف می‌شود. داج نمونه‌های اسپشیال ادیشن بسیاری از این دو مدل با تیراژ محدود تولید کرده است تا در آینده تبدیل به نسخه‌ای بسیار ارزشمند شود. اما این پایان راه برای دو ماسل کار جذاب داج نیست و آن‌ها نمی‌گذارند این مدل‌ها به همین سادگی به دست فراموشی سپرده شوند.


داج به صورت مخفی در حال تولید نمونه‌ای بسیار ویژه و خاص است که تا به امروز در مورد آن صحبت نکرده بود. اولین اخبار ابتدا توسط برخی از اعضا در انجمن Hellcat.org مطرح شد با این مضمون که برخی از آن‌ها دعوتنامه ویژه‌ای برای خرید نمونه‌ای خاص دریافت کرده‌اند. این نمونه ویژه و خاص چیزی نیست جز Dodge Challenger SRT Demon 170 Jailbreak که به گفته یکی از اعضای dgolay، تنها 20 الی 25 نفر برای خرید آن دعوتنامه دریافت کرده‌اند.


نسخه جیلبریک 170، دست خریداران را برای انتخاب بین 40 رنگ ویژه، 20 رنگ هریتیج و یا 20 رنگ مدرن باز می‌گذارد. ظاهرا این پکیج 30 هزار دلار دیگر به قیمت پایه 96.666 دلار دیمن 170 اضافه خواهد کرد.


سخنگوی داج پس از فاش شدن این موضوع اعلام کرد: «گزینه رنگ‌ها تنها یک بار بر روی خودروها انجام خواهد شد و با انتخاب هر رنگ توسط مشتریان، آن رنگ از پالت رنگی حذف خواهد شد.»


تعداد تولید این نمونه مشخص نشده اما طبق اطلاعات انجمن، افرادی مانند جی لنو، بیل گلدبرگ (کشتی‌کج کار معروف)، مایکل استراهان (بازیکن معروف فوتبال آمریکایی) و مدیرعامل داج و رم یعنی تیم کونیسکیس در این لیست حضور دارند.

 


بیانیه این خودروساز بدین شرح است:
Jailbreak 170 یکی از محدودترین و خاص‌ترین پروژه‌های Last Call داج برای چلنجر به حساب می‌آید. این خودرو ویژه وفادار‌ترین مشتریان به برند و مدل‌های چارجر و چلنجر است که پیش از این سابقه خرید محصولات این برند را داشته‌اند. وجود آپشن رنگ سفارشی تک ساخت به اهمیت و کلکسیونی بودن این مدل اضافه می‌کند و دیگر تکرار نخواهد شد.


تریم جیلبریک برای اولین بار بر روی چارجر و چلنجر سال 2022 ارائه شد که طیف گسترده‌ای از رنگ را برای خارج و داخل در اختیار مشتری قرار می‌داد. پیشرانه هلکت این تریم نیز با افزایش به 807 اسب‌بخار قدرت رسیده بود که آن را خاص‌تر از دیگر نمونه‌ها می‌کرد.


نسخه Jailbreak 170 طبق اخبار 1025 اسب‌بخار قدرت خواهد داشت و هیچ افزایش قدرتی نیز در کار نخواهد بود.

نظر دهید


در همین زمینه