شبکه‌های اجتماعی

چری بعد از QQ دومین مدل مینی خود را عرضه می‌کند
Automobile Farsi - Chery iCar

دومین مدل iCar چری

 

 

چری چند روز پیش رسما تریلر دومین مدل از مدل‌های iCar را منتشر کرد. خودروی جدید به سری جدید QQ از نظر ظاهری و ابعاد و اندازه مرتبط است و سبک جالبی از طراحی را ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد این اتومبیل جدید هم خانواده چری QQ است.

 

با قضاوت از روی تصاویر منتشر شده، خودروی جدید همچنان استتار سنگینی داشته اما طرح کلی‌ چراغ‌های جلو و شکل جلوی خودرو را به ما نشان می‌دهد. به طور خاص، شکل کلی آن بسیار شبیه به خودروی مفهومی Little Ant Z است که پیش از این معرفی شده بود.

 

طراحی کلی خودرو تیز و پر زاویه است که شکل تهاجمی خاصی را به همراه دارد و شکل چراغ‌های جلو باید طراحی جدید به خود گرفته و گرد باشد.

 

نمای جانبی خودرو نشان از ابعاد اندازه این اتومبیل کوچک جدید چری دارد و سه در طراحی شده است. طراحی عقب این مینی جذاب چری مسطح است که به بهوبد فضای داخلی کمک شایانی می‌کند. فضای محدودی برای شیشه عقب در نظر گرفته شده است که است چراغ‌های عقب را رد نکرده و فضای بالای آن قرار دارد. به نظر می‌رسد از فضای عقب خودرو از چراغ‌های بهم پیوسته بهره گرفته شده‌است.

 

مشخصات فنی این اتومبیل کوچک چری همچنان پنهان مانده و به نظر می‌رسد می‌تواند شگفتی‌هایی را به همراه داشته باشد و باید تا آن زمان که چری رسما از این اتومبیل رونمایی می‌کند، منتظر ماند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه