شبکه‌های اجتماعی

رنو ساندرو 2020 در برزیل لو رفت

با تغییراتی در عقب اتومبیل

رنو خط تولید ساندرو، لوگان و ساندرو استپ‌وی 2020 را در پایان ژوئیه 2019 در برزیل راه اندازی می‌کند. قبل از رونمایی این اتومبیل‌ها، جدیدترین عکس‌های غیررسمی رنو ساندرو RS 2020 قبل از رونمایی منتشر شده است.
بزرگ‌ترین تغییراتی که در رنو ساندرو RS جدید ایجاد شده، در عقب اتومبیل بوده جایی که چراغ‌های بزرگ‌تری برای آن در نظر گرفته شده و مانند نسخه فعلی رنو ساندرو RS از حاشیه تیره در حاشیه چراغ‌ها برخودار بوده که چهره اسپرت آن را برجسته کرده است.
از دیگر تغییرات این اتومبیل می‌توان به رینگ‌های آلیاژی با کالیپرهای ترمز قرمز رنگ و همچنین اگزوز اسپرت با خروجی دوگانه اشاره کرد. در جلوی رنو ساندرو RS جدید طراحی چراغ‌ها، جلوپنجره و دی‌لایت‌ها و سپر به همان شکل گذشته باقی مانده است.
رنو ساندرو RS 2020 از پیشرانه دو لیتری با توان 150 اسب‌بخار بهره برده و از جعبه دنده دستی 6 سرعته استفاده می‌کند. همچنین رنو برای ساندرو RS جدید از سیستم تعلیق اسپرت با فنرهای سفت‌تر استفاده کرده است.
دیگر تغییرات مهم در رنو ساندرو RS جدید در بازار برزیل، می‌توان به استفاده از جعبه دنده CVT اشاره کرد که با پیشرانه 1.6 لیتری هماهنگ شده که با تغییراتی در داخل اتومبیل نیز همراه خواهد بود.

نظر دهید


در همین زمینه