شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بوگاتی شیرون
۲۰۲۲، بهترین سال برای بوگاتی در تاریخ این برند

 

سال 2022 برای بوگاتی بهترین سال در تاریخ کل کمپانی بود. این خودروساز فرانسوی در مجموع 80 دستگاه خودرو جدید به مشتریان خود تحویل داد که بیشترین تعداد ساخت و تحویل در یکسال برای مولشایمی‌ها به حساب می‌آید. بوگاتی برای شیرون برنامه ریزی 500 دستگاه دارد که از این میزان تنها 100 دستگاه دیگر باقی مانده است.


در میان 80 خودرو دست‌ساز تحویل شده توسط بوگاتی در سال گذشته، نمونه چهارصدمین شیرون، 9 نمونه نهایی شیرون سوپر اسپرت +300، 10 نمونه چنتودیچی، همه مدل‌های شیرون و شیرون اسپرت نسخه اروپا قرار داشتند. اکثر نمونه‌ها توسط مشتریان سفارشی سازی شده بودند.


کریستوفر پیوچون رئیس بوگاتی می‌گوید: «بوگاتی نیز مانند تمام برند‌های لوکس درجه یک جهان در سال 2022 با مشکلات و چالش‌های بسیاری رو به رو شد اما با داشتن تیمی سرشار از انرژی، استعداد و فداکاری توانست بر تمام این مشکلات غلبه کند.»


سال گذشته بوگاتی طبق برنامه‌ای که پیش از این برای خود در نظر گرفته بود پیش رفت. آنها تمامی توان را برای بُلاید، شیرون و میسترال گذاشتند و تمرکز خود را بر روی مشتریان فزاینده دست دوم این برند قرار دادند. آنها تعداد خودروهای فروخته شده توسط برنامه Certified Pre-Owned را فاش نکرده‌اند و تنها به این موضوع اشاره داشته‌اند که، اگر شخصی توسط این برنامه بوگاتی دست دوم خریداری کند چک لیستی از 110 نقطه بازبینی شده برای سلامت آن دریافت خواهد کرد.


بوگاتی در اول فوریه نسخه تک ساخت Chiron Profilee را به حراج خواهد گذاشت و در ادامه 100 دستگاه باقی مانده از شیرون را تکمیل می‌کند.

 

نظر دهید