شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز کلاس V
امکانات و تکنولوژی بیشتر

 

مرسدس بنز پلتفرم و معماری جدید ون‌ها خود موسوم به VAN.EA را سال 2026 رونمایی خواهد کرد. به همین منظور تا فرا رسیدن آن روز، اشتوتگارتی‌ها لاین آپ فعلی خود را خواهند داشت که مرسدس آن را برای سال 2024 آپدیت کرده است.


این آپدیت شامل حال V-Class, V-Class Marco Polo, Vito, e-Vito, EQV خواهد شد تا سهم بیشتری از این سگمنت به دست بیاورند. بسته به تریم، برخی از این ون‌ها مانند خودروهای پرفورمنس سواری مرسدس از الگو ستاره در جلو پنجره خود بهره می‌برند. مرسدس بر روی مدل‌های V-Class / V-Class Marco Polo,EQV در قسمت جلو پنجره نوار نورانی نصب کرده و برای مدل V-Class Exclusive نیز برای اولین بار از یک لوگو مرسدس بر روی کاپوت استفاده کرده است.


چراغ‌های Multibeam LED در تریم‌های مختلف به صورت استاندارد و یا سفارشی نصب خواهند شد در حالیکه چراغ‌های LED عقب با تم تیره به صورت استاندارد بر روی تمام مدل‌ها نصب می‌شود. V و EQV از نوشته کروم رنگ مرسدس بنز بر روی درب عقب بهره می‌برند که کمی آنها را لوکس‌تر جلوه می‌دهد. رینگ‌های 17، 18 و 19 اینچ با طرح‌های متفاوت و 5 رنگ بدنه جدید برای خریداران در دسترس خواهد بود.


تمام مدل‌ها از جدیدترین سیستم اطلاعات و سرگرمی مرسدس بنز موسوم به MBUX بهره می‌برند. ویتو و ویتو الکتریکی از نمایشگر 5.5 اینچ پشت فرمان و 10.2 اینچ اطلاعات و سرگرمی استفاده می‌کنند در حالیکه مدل‌های V-Class / V-Class Marco Polo و EQV از دو نمایشگر 12.3 اینچ متصل به یکدیگر بهره می‌برند.


از برخی امکانات کنسول میانی جدید می‌توان به پد وایرلس سفارشی، گرمکن فرمان، دوربین 360 درجه، trailer maneuvering assistant، استارت بدون کلید و نور محیط 64 رنگ اشاره کرد. V کلاس و EQV در کشویی سمت چپ را به صورت استاندارد دریافت می‌کنند. ترمز پارک برقی در نمونه‌های تجاری که از گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کنند نیز به صورت استاندارد نصب می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه