شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بنتلی کانتیننتال GTC با رنگ‌های پاستیلی مولینر
یادآور عصر طلایی هالیوود

 

بنتلی بار دیگر مدل‌های شخص‌سازی شده خود را که توسط مولینر انجام می‌شود در معرض دید قرار داد. در این مورد، بنتلی به سفارش بخش بورلی هیلز خود؛ سه دستگاه کانتیننتال جی‌تی اسپید کانورتیبل یا به اختصار GTC را با سه رنگ پاستیلی Jetstream II Blue, Sage Green, Hollywood Blush Pink که از عصر طلایی و هنری هالیوود الهام گرفته شده تولید کرده است.


اولین نمونه از این مجموعه به رنگ آبی Jetstream II Blue درآمده که همراه با بدنه، رینگ‌های 22 اینچ ده پر آن نیز با همین رنگ عرضه می‌شود. داخل خودرو از لنین و چرم آبی امپریال همراه با دوخت سفید و متضاد استفاده شده تا جلوه بیشتری به کابین بدهند. هر خودرو تمام مشخصاتStyling, Touring, و City را در کنار پلاک نورانی رکاب در‌ها که بر روی آن با تایپوگرافی دهه 1930 بورلی هیلز نوشته به همراه خواهد داشت.


دومین نمونه با رنگ سبز Sage Green عرضه می‌شود. مانند دیگر مدل‌ها این رنگ همراه با یک حلقه سفید رنگ دور آن بر روی رینگ‌ها نیز آمده تا ظاهری یکدست به خودرو ببخشد. داخل کابین مانند تمام مدل‌ها از لنین به همراه چرم با رنگ Cumbrian Green استفاده شده که دوخت آن نیز برای تضاد بیشتر سفید رنگ است.


سومین مدل رنگ صورتی Hollywood Blush دارد و داخل کابین آن برای هماهنگی به رنگ Cricketball red در آمده است. مانند دیگر مدل‌ها برای تضاد و کنتراست بیشتر از دوخت و بخشی از تزئینات روی داشبورد سفید رنگ استفاده می‌شود.


دانیکا کوئین مدیر برند بنتلی می‌گوید: «بورلی هیلز در تمام سال‌ها به ویژه در زمان طلایی هالیوود مظهر زرق و برق بوده است. این مجموعه نیز اشاره به همان دورانی دارد که با لاستیک‌های دور سفید، پالت‌های رنگی ملایم و طراحی‌های منحصر به فرد خودروهای کلاسیک به یاد آورده می‌شود.»


آخرین بنتلی کانتیننتال GTC سال 2021 با پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتر توئین توربو معرفی شد که خروجی آن 650 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور است. انتقال قدرت به هر چهارچرخ بر عهده گیربکس 8 سرعته دو کلاچه خواهد بود.


سه خودرو معرفی شده به بیشتر دیده شدن دپارتمان شخصی سازی بنتلی کمک ویژه‌ای می‌کند. طبق ادعا این شرکت، درخواست‌های سفارشی سازی برای مولینر از سال 2020 رشد ویژه‌ای داشته که به صورت دقیق، سفارش رنگ‌های خاص مولینر 2 برابر و سفارش شخصی سازی 3 برابر شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه