شبکه‌های اجتماعی

انتشار تصاویر اولیه از نسل جدید جنسیس G80
اتومبیل فارسی - نسل جدید جنسیس G80

خط و نشان جنسیس برای بزرگان

پس از لغو نمایشگاه خودرو ژنو 2020،  جنسیس همانند بسیاری از خودروسازان بزرگ دنیا در حساب رسمی اینستاگرام خود از نسل جدید سدان G80 پرده برداشت.

 

البته هنوز تصاویر کاملی از جزئیات و چند و چون این مدل منتشر نشده است اما بر اساس برداشت‌های اولیه، سدان جدید جنسیس بسیار فراتر از انتظارها ظاهر شده است. در دورانی که بسیاری از خودروسازان پیشتاز آلمانی مانند مرسدس بنز و ب‌ام‌و در زمینه طراحی محصولات جدید خود با چالش‌های جدی مواجه شده‌اند و انتقادهای بسیاری پیرامون طراحی محصولات جدید آن‌ها عنوان شده است، به نظر می‌رسد که جنسیس بسیار پخته‌ و حرفه‌ای در طراحی محصول جدید خود در دسته سدان‌های لوکس رفتار کرده است. 

 

طراحی G80 بسیار شبیه شاسی‌بلند جدید این شرکت یعنی GV80 است و به نظر می‌رسد که آنچه جنسیس در دو محصول اخیر خود به نمایش گذاشته زبان طراحی جدید این شرکت بوده و این برند نوپا به خوبی توانسته فرآیند شخصیت‌سازی برای محصولات لوکس را به مرحله اجرا برساند. جنسیس در  زبان طراحی جدید خود از دو خط موازی استفاده کرده است که این دو خط در چراغ‌های جلو، نمای جانبی و چراغ‌های عقب کشیده شده و تقریبا در یک امتداد قرار گرفته‌اند. 

 

در داخل کابین G80 نیز بر اساس تصاویر منتشر شده بسیاری از جزئیات از شاسی‌بلند GV80 به امانت گرفته شده است. از جمله این موارد می‌توان به نمایشگر لمسی 14.5 اینچی، طرح چوب و تصاد رنگ در چرم استفاده شده در کابین اشاره کرد.

 G80 بر اساس پلتفرم مشترک با GV80 ساخته شده است. اگرچه هنوز اطلاعات تایید شده‌ای از مشخصات فنی G80 منتشر نشده، اما احتمال می‌رود که این اتومبیل به یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر یا یک پیشرانه 6 سیلندر V شکل 3.5 لیتری مجهز شود. 

 

نظر دهید


در همین زمینه