شبکه‌های اجتماعی

تغییرات گسترده برای لوکس‌ترین اتومبیل کره‌ای

نسخه فیس‌لیفت جنسیس G90 رونمایی شد

جنسیس G90، لوکس‌ترین اتومبیل ساخت کره جنوبی این هفته با تغییرات بسیار گسترده در خانه رونمایی شد. با نگاه کردن به عکس‌های زنده و رسمی پرچم‌دار جدید جنسیس، ممکن است تصور کنید با یک اتومبیل کاملا جدید مواجه هستید. با این حال، زیر پوسته کاملا جدید این مدل، همان هیوندای سنتنیال است که جنسیس G90 بر اساس آن متولد شد.
تغییرات در جنسیس G90 بسیار آشکار است؛ جلوپنجره الماس شکل بزرگ شده نخستین چیزی است که به چشم می‌آید. چراغ‌های جلوی چهار نقطه‌ای که یک نوار کرومی در میان آن قرار دارد و تا روی گلگیر جلو ادامه دارد نیز هر چند در نگاه نخست محصولات ولوو را در ذهن تداعی می‌کند، اما چهره‌ای خاص به این اتومبیل بخشیده است. حتی طراحی در موتور نیز با افزوده شدن دو خط در وسط که از شیشه جلو آغاز می‌شود و به نشان جنسیس می‌رسد، تغییر کرده است.
تغییرات در نمای عقب نیر به شکلی گسترده ایجاد شده، به گونه ای که به سختی می‌توانید وجه اشتراکی بین آن و نسخه قبلی پیدا کنید. به جای چراغ‌های قبلی که به صورت عمودی در گوشه‌ها قرار گرفته بود، شاهد چراغ‌هایی هستیم که از این مد پیروی نمی‌کنند و کل عرض خودرو را در بر گرفته است و بیش‌تر به خودروهای آمریکایی مانند لینکلن شباهت دارد.
از دیگر تغییرات ظاهری این مدل می‌توان به انتقال چراغ‌های راهنما از روی آینه‌های کناری به گلگیرهای جلو، طراحی پیچیده رینگ‌های 19 اینچی و خروجی‌های اگزوز جدید است.
در حالی که نمای بیرونی با تغییراتی اساسی همراه شده، جنسیس تصمیم گرفته در نمای داخلی از قطعه‌های مشترک فراوان با نمونه قبلی استفاده کند. می‌توان به ساعت آنالوگی که میان دریچه‌های کولر قرار گرفته به عنوان یک ویژگی جدید اشاره کرد. انتظار می‌رود جنسیس طیف گسترده‌ای از تزیینات، تجهیزات ایمنی و سرگرمی را ارائه کند.
در وب سایت رسمی این شرکت برای نسخه کره جنوبی با همان پیشرانه‌های قدیمی 3.8 لیتری V6 و 5 لیتری V8 تنفس طبیعی و یک نمونه 3.3 لیتری V6 تویین توربو عرضه می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه