شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سانگ‌یانگ تورس
پرچم‌دار جدید

 

در ابتدا ماه فوریه سال جاری تصاویر جاسوسی مدل الکتریکی سنگ‌یانگ (تلفظ صحیح سنگ‌یونگ) منتشر شده بود اما حالا این شرکت کره‌ای تصاویر رسمی این شاسی بلند قلدر را منتشر کرد. بسیاری از جزئیات تورس EVX مشخص نشده اما طبق ادعا این شرکت، این اطلاعات در نمایشگاه 30 مارچ سئول رسانه‌ای خواهد شد.


در یک نگاه، تورس EVX کاملا شبیه به نسخه بنزینی می‌ماند که در ماه ژوئن سال گذشته به نمایش درآمده بود. نمای جانبی تقریبا همان باقی مانده اما تغییرات در نمای جلو بیشتر از دو نمای دیگر بوده تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسخه الکتریکی از بنزینی تمیز داده شود. جلوپنجره با خطوط عمودی که با نوارهای کروم تزئین شده جای خود را به شش قطعه LED نورانی داده‌اند که دو دیلایت نواری را به یکدیگر می‌رسانند. چراغ‌های سنتی جلو نیز جای خود را به ترند اسپلیت هدلایت داده است. سپر جلو تورس EVX نیز به صورت کلی تغییر کرده و دیگر خبری از مه شکن و ورودی هوا خشن نیست.


کابین تورس EVX نیز با نسخه بنزینی کاملا متفاوت شده و حالا مانند بیشتر خودروهای بازار از دونمایشگر دیجیتال در یک فریم بهره می‌برد. به همین دلیل فرم جلو داشبورد نیز تغییر کرده و احتمالا خبری از نمایشگر سوم برای تنظیمات تهویه مطبوع نخواهد بود. تنها موردی که از نسخه بنزینی به نسخه الکتریکی آمده، فرمان تورس است.


سنگ‌یانگ به زودی با نام KG Mobility به راه خود ادامه می‌دهد و هیچ مشخصات فنی از تورس EVX منتشر نشده تا همه چیز در گرو نمایشگاه سئول بماند.


این خودروساز به زودی کوراندو e-Motion را با تک موتور الکتریکی تولید خواهد کرد که 190 اسب‌بخار قدرت تولید خواهد کرد. باطری‌های مورد استفاده در این خودرو 55.3 کیلووات ساعت ظرفیت دارد که با یکبار شارژ 340 کیلومتر بُرد مسافت خواهد داشت.

 

نظر دهید


در همین زمینه