شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رولزرویس فانتوم
با رینگ‌های غول‌پیکر 24 اینچ

 

با شنیدن نام رولزرویس اولین نکته‌ای که به ذهن شما خطور می‌کند تجمل‌گرایی و لوکس بودن است اما Spofec با تقویت و تغییر فانتوم ll کاری انجام داده که با دیدن آن می‌توانید پرفورمنس را همراه با دو صفت دیگر همراه کنید.


رینگ‌های 24 اینچ آلومینیومی Spofec SP3 که توسط تایرهای 295/30 پوشیده شده و با همکاری Vossen توسعه پیدا کرده، برای خنک کاری بهتر دیسک‌ها دور تا دور منافذ باز دارد و جز اولین مواردی است که به چشم می‌آید. اسپوفک در خصوص این رینگ می‌گوید: «آنها بسیار مقاوم و محکم هستند و برای نمونه EWB با فاصله بین دو محور بلندتر نیز استفاده می‌شود.»


سیستم تعلیق رولزرویس فانتوم از نوع بادی تطبیق پذیر اصلاح شده است که ارتفاع خودرو را در مقایسه با فانتوم استاندارد 40 میلی‌متر کاهش می‌دهد. پس از رسیدن به سرعت 140 کیلومتر بر ساعت، این سیستم تعلیق به حالت استاندارد فانتوم برمی‌گردد.


اما به غیر از تغییرات ظاهری، این شرکت در بخش فنی فانتوم نیز تغییر ایجاد کرده تا این سدان اشرافی را به سدان اسپرت تبدیل کند. اسپوفک بر روی پیشرانه 12 سیلندر 6.7 لیتر رولزرویس تغییراتی انجام داد که شامل ریمپ واحد تزریق و احتراق، تغییر ماژول plug-and-play کنترل و واحد کنترل فشار جدید می‌شود. نتیجه این اصلاحات 114 اسب‌بخار قدرت بیشتر بود که خروجی کلی را به 685 اسب‌بخار قدرت می‌رساند. با چنین اعدادی، فانتوم تقویت شده اسپوفک تنها در مدت زمان 5 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه