شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کادیلاک اسکلید
دست نوازش منصوری بر سر کادیلاک اسکلید

 

منصوری طی سال‌های اخیر پُرکارتر از گذشته شده است و حالا سبد محصولات خود را با بزرگترین محصول کدیلاک تکمیل می‌کند. منصوری به سراغ تریم استاندارد اسکلید رفته و در آینده پروژه خود را بر اساس نسخه قدرتمند‌تر V معرفی خواهد کرد.


کدیلاک اسکلید در حالت عادی آنقدر بزرگ و حجیم است که رینگ‌های 26 اینچ مشکی رنگ سفارشی زیر آن به خوبی دیده نمی‌شود. تایرهایی که دور این رینگ آلیاژی پیچیده شده به سایز 295/30 هستند که قطعا قیمت بالایی دارند. تغییرات بصری کدیلاک اسکلید معطوف به قطعات فیبرکربن زیرسپر و راکرهای کناری، دفیوزر مرکزی عقب، اسپویلر عقب و قاب آینه‌های جانبی با طرح BMW M-esque می‌شود.


خروجی دوبل دوگانه عقب کدیلاک اسکلید نشان می‌دهد قوای محرکه این غول آمریکایی نیز دستخوش تغییر شده است. پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتر استاندارد اسکلید 420 اسب‌بخار قدرت و 626 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند اما این اعداد برای منصوری کافی نبوده و آنها با ارتقاهای مختلف این اعداد را به 455 اسب‌بخار قدرت و 650 نیوتن‌متر گشتاور رسانده‌اند.


این تیونر اعلام کرده که خریدارانی که به دنبال قدرت و سرعت بیشتری هستند باید منتظر نسخه V باشند که 682 اسب‌بخار قدرت و 885 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه