شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کیوان پناهی
مدیر عملیات فروش ایران خودرو تشریح کرد

کیوان پناهی در کلیپ کوتاهی که در ایکوپرس منتشر شده است به دلایل تاخیر در تحویل محصولات ایران خودرو پرداخته و گفته است: تولید خودرو در ایران خودرو برخلاف بیان رسانه‌ها شرایط خوبی داشته و حدود 10 هزار دستگاه خودرو بیشتر تولید شده است.

مدیرعملیات فروش شرکت ایران خودرو در ادامه گفت: البته در تعهدات ثبت نام‌های بیش از حد انتظار داشتیم و در اسفند ماه 1401 استقبال گسترده از محصولات ایران خودرو شد و تلاش بر این است که متقاضیان در زمان مقرر فراخوان شده و تلاش بر این است در زمان مقرر خودروهای نیز تحویل مشتریان ایران خودرو شود.

کیوان پناهی ادامه داد: علاوه بر این ایران خودرو در هر ماه نزدیک به 55 هزار دستگاه تولید می‌کند که به همین میزان نیز خودرو معوق وجود داشته و شرایط معوق بیش از 30 روز نبوده و در تلاش هستیم زودتر به متقاضیان عرضه شود.

این مقام مسئول در شرکت ایران خودرو با اشاره به گروه دنا گفت: برخی خودروها که مشکل شماره‌گذاری برای آن‌ها پیش آمده با همکاری سازمان استاندارد و بهینه‌سازی خودرو مشکل رفع شده و برخی نیز به دلایل تحریم‌ها و عدم تخصیص ارز قطعات مورد نیاز تامین نشده که با مساعدت وزارت صمت و بانک مرکزی این مشکلات را جبران خواهیم کرد.

وی در پایان اعلام کرد: تلاش ما در ایران خودرو این است که به میزانی که تعهدات ایجاد شده شرایط تولید نیز افزایش پیدا کند که همین امر نیز اتفاق افتاده و در آینده نزدیک تعهدات معوق نیز جبران خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه