شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - اسکای ورث EV6
تحویل نزدیک به ۴ هزار دستگاه در نوامبر

پس از انتشار آمار فروش مربوط به ماه نوامبر، مشخص شد که برند Skyworth Auto موفق به تحویل ۳ هزار و ۹۳۶ دستگاه خودرو در این ماه شده است. از این رقم، ۱۹۲۱ دستگاه به بازارهای خارجی صادر شده و فروش کلی محصولات از ژانویه تا نوامبر نیز با رشد ۴۸ درصدی در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته روبه‌رو شده است.

اسکای‌ورث در ۱۹ نوامبر مدل SkyHome را معرفی کرد که بر اساس پلتفرم CE ساخته شده و یک کوپه تمام‌الکتریکی محسوب می‌شود. فرآیند تولید انبوه این مدل نیز به زودی آغاز می‌شود و در دو نسخه تک‌موتور و دوموتور عرضه خواهد شد. نسخه دوموتور توانایی تولید ۴۶۰ کیلووات را دارد و برای طی کردن شتاب ۰ تا ۱۰۰ نیازمند فقط ۳.۵ ثانیه است. در صورت استفاده از شارژ سریع،‌ می‌توان با ۱۰ دقیقه شارژ مسافتی برابر با ۴۹۰ کیلومتر را طی کرد.

 

AutomobileFa SkyHome 14020916



در حال حاضر، دو مدل اصلی از برند اسکای‌ورث به فروش می‌رسد که هر دو نیز شاسی‌بلند هستند: مدل HT-i و مدل EV6. اسکای‌ورث HT-i یک شاسی‌بلند سایز متوسط پلاگ‌این هایبریدی است که مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با توان تولیدی ۱۱۰ اسب بخار است. اسکای‌ورث EV6 نیز یک شاسی‌بلند سایز متوسط تمام الکتریکی است که می‌تواند تا ۲۰۴ اسب بخار تولید کند.

 

AutomobileFa Skywoth HT i 14020916



با عرضه رسمی مدل اسکای‌هوم و تحویل اولین دستگاه‌های آن،‌ انتظار می‌رود که آمار فروش اسکای‌ورث شدت بیشتری هم بگیرد.

نظر دهید


در همین زمینه