شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بی‌وای‌دی‌ یوآن UP
هم‌زمان با انتشار تصاویر رسمی و حضور در نمایندگی‌ها

محصول جدید بی‌وای‌دی که Yuan UP نام دارد، قرار است در ماه مارچ در بازار چین عرضه شود. بی‌وای‌دی با تایید زمان عرضه، تصاویر رسمی از فضای داخلی خودرو را هم منتشر کرد و البته چندین دستگاه از آن هم در برخی از نمایندگی‌های این برند دیده شده‌اند.



بی‌وای‌دی یوآن UP، جدیدترین عضو مجموعه Dynasty است که بر اساس سازه e-Platform 3.0 ساخته شده و یک کراس‌اوور الکتریکی با ابعاد ۱۶۷۵/۱۸۳۰/۴۳۱۰ و فاصله بین محوری ۲۶۲۰ میلی‌متر است. این خودرو از دو گزینه ۷۰ کیلوواتی و ۱۳۰ کیلوواتی در بخش پیشرانه‌ها بهره می‌برد و دو بسته باتری ۳۲ و ۴۵.۱ کیلووات ساعتی دارد. مسافت قابل‌پیمایش آن نیز بسته به نوع باتری انتخاب‌شده، بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتر است. قیمت خودرو ۱۰۰ هزار یوآن (۱۴ هزار دلار) اعلام شده است.



بی‌وای‌دی یوآن UP در طول چند روز گذشته، در برخی از نمایندگی‌های این برند نیز مشاهده شده است. بی‌وای‌دی با هدف ترغیب مشتریان به بررسی خودرو از نمای نزدیک، قصد دارد پیش‌فروش قدرتمندی از محصول جدید خود را تجربه کند. طراحی نمای خارجی خودرو مشابه با طرح‌های اولیه که قبلا از آن منتشر شده بود هماهنگ است و تفاوت‌های چندانی بین آن‌ها دیده نمی‌شود.



در فضای داخلی بی‌وای‌دی یوآن UP، می‌توان فرمان چهارلبه Dشکل منقش به لوگوی یوآن را مشاهده کرد. یک پنل ابزار ۸.۸ اینچی LCD نیز در پشت فرمان قرار دارد. این خودرو مجهز به سیستم هدآپ دیسپلی (HUD) نیز خواهد بود که برای محصولی با این برچسب قیمت، دستاورد مهمی به نظر می‌رسد. صفحه نمایش مرکزی ۱۲.۸ اینچی را هم می‌توان هم به شکل عمودی (portrait) و هم در حالت افقی (landscape) قرار داد. صندلی‌ها از نوع چرم مصنوعی هستند و راننده و سرنشین جلو نیز به صندلی‌های برقی دسترسی خواهند داشت. پد شارژ بدون سیم، نگه‌دارنده لیوان و مجموعه‌ای از دکمه‌های فیزیکی از جمله دکمه‌های استارت/استاپ و اتو هلد از سایر عناصر فضای داخلی خودرو محسوب می‌شوند.


با رسیدن چندین دستگاه از بی‌وای‌دی یوآن UP به نمایندگی‌های این برند، انتظار می‌رود که پیش‌فروش خودرو هر چه زودتر آغاز شود. همان‌طور که گفته شد، از ماه مارچ به عنوان زمان آغاز فروش و عرضه رسمی خودرو یاد شده و انتظار می‌رود که با نزدیک‌تر شدن به این زمان، جزییات بیشتری از عملکرد فنی و سایر تجهیزات و ویژگی‌های خودرو منتشر شود.

نظر دهید


در همین زمینه