شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - P900 منصوری
با رنگ Sand Desert Gloss

 

منصوری را با محصولاتی خاص و عجیب می‌شناسیم که عموما قیمت بسیار بالایی دارند و تماما از فیبرکبن پوشیده شده‌اند. این تیونر بار دیگر به سراغ مرسدس بنز AMG G63 رفته تا با تقویت پیشرانه و تغییر نمای خارجی، مدلی متفاوت از این شاسی بلند ارائه کند.


منصوری بدنه را به رنگ شن‌های بیابان درآورده که به آن Sand Desert Gloss می‌گوید. برای ایجاد کنتراست بیشتر، قطعات تزئینی سپر، کاپوت، رینگ‌های 24 اینچ مونوبلاک، بال عقب، قاب پروژکتور سقفی و کاور آینه‌ها به رنگ تیره از جنس فیبر کربن فورج کاری شده درآمده‌اند. فضای کابین نیز به رنگ کرم که به نارنجی متمایل شده درآمده است.


نام پروژه P900 عنوان شده که اشاره به تقویت پیشرانه دارد. منصوری خروجی این شاسی بلند لوکس را به 899 اسب‌بخار قدرت و 1200 نیوتن‌متر گشتاور رسانده که در مقایسه با نسخه استاندارد 322 اسب‌بخار و 350 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری تولید می‌کند. با چنین اعدادی، P900 می‌تواند تنها طی مدت زمان 3.5 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و در صورت ادامه به بیشینه سرعت 249 کیلومتر بر ساعت برسد. نسخه استاندارد ستاب اولیه 4.5 ثانیه و بیشینه سرعت 209 کیلومتر بر ساعت را به ثبت رسانده بود.


در آینده نچندان دور مرسدس بنز به روز رسانی بزرگی را برای G کلاس معرفی می‌کند. در کنار این موضوع نمونه EQG نیز برای سال 2024 برنامه ریزی شده و اخیرا 500 هزارمین دستگاه G کلاس از خط خارج شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه