شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - دایون Y7
صنایع خودروسازی ایلیا اعلام کرد

 صنایع خودروسازی ایلیا عرضه کننده دایون Y7 در ایران شرایط فروش جدید این محصول را اعلام کرد. در اطلاعیه این شرکت به گارانتی 3 ساله یا 100 هزار کیلومتری این خودرو اشاره شده و در این فروش علی الحساب خودروی شاسی بلند دایون Y7 با مدل 1403 به مشتریان عرضه خواهد شد.

 علاوه بر این دایون Y7 به رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری و با 9 درصد سود انصراف، 36 درصد سود تاخیر و 24 درصد سود مشارکت در 90 روز کاری به متقاضیان آن تحویل داده خواهد شد. قیمت نهایی این خودرو هنوز از سوی ایلیا خودرو اعلام نشده و بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه و با ارسال دعوتنامه از مشتریان اخذ می‌شود در همین حال متقاضیان مبلغ 812 میلیون تومان به عنوان علی الحساب در زمان ثبت‌نام پرداخت خواهند کرد.

همچنین طبق اعلام صنایع خودروسازی ایلیا، متقاضیان خرید خودرو می توانند هنگام تکمیل وجه از تسهیلات بانکی تا سقف 7 میلیارد ریال با بازپرداخت تا سقف 48 ماه استفاده کنند.

 دایون Y7 مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری توربو بوده که توان تولیدی آن 215 اسب‌بخار است. این خودرو از گیربکس 6 دنده اتوماتیک بهره می‌برد که چهار چرخ محرک نیز هست. گفتنی است ثبت‌نام دایون Y7 محصول خودروسازی ایلیا از طریق سایت این شرکت به آدرس https://ilia-auto.com/sale انجام می‌شود. 

 

AutomobileFa DayunY7 14030203

 

در بخش آپشن‌ها و تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی دایون Y7 به آپشن‌هایی نظیر سامانه کنترل پایداری (ESC)، چراغ‌های روشنایی در روز (Daylight)، سیستم نمایشگر فشار باد تایرها (TPMS)، سنسور نور (Autolight) و سنسور باران مجهز شده است.

علاوه بر این آپشن‌ها تمامی امکانات و آپشن‌هایی که در دایون Y5 در دسترس بود در دایون Y7 نیز قابل عرضه است. بنابراین دایون Y7 در کنار این ویژگی‌ها سامانه چند رسانه‌ای با صفحه نمایش 8 اینچی لمسی و 8 بلندگو، روکش صندلی و فرمان چرمی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تنظیم برقی صندلی راننده، سانروف برقی، دوربین دید عقب، کروز کنترل، رینگ 17 اینچی آلیاژی، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب و ... را نیز به همراه دارد.

نظر دهید


در همین زمینه