شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جی‌ای‌سی امپو
در سامانه فروش یکپارچه

آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اسفندماه 1401 ثبت‌نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند از امروز چهارشنبه 4 بهمن‌ماه 1402 تا پایان روز جمعه 6 بهمن ماه خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این شرایط فروش سوزوکی سیاز، ونوسیا D60 پلاس، ونوسیا استار، نیسان سانی با قیمت قطعی در مبادی ورودی کشور و جی‌ای‌سی GS3 امزوم، جی‌ای‌سی امپو، جی‌ای‌سی امکو و سوزوکی بالنو با قیمت علی الحساب مبادی ورودی عرضه شده است.

از نکات مهم در این شرایط می‌توان به مواردی همچون عدم واریز در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر 5 روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌گردد، کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تاخیر در تحویل و ... قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین نامه فوق خواهند شد.

علاوه بر این قیمت قطعی در مبادی ورودی به معنای آن  است که هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... به قیمت‌ خودرو اضافه شده که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

 

AutomobileFa New Price Imported Cars 14021104

 

 

نظر دهید


در همین زمینه