شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جی‌ای‌سی GS3 Emzoom
سبد محصولات راسا موتور به 4 محصول رسید

راسا موتور ارائه کننده و متولی خدمات پس از فروش محصولات سوزوکی و جی‌ای‌سی در ایران در ابتدا با معرفی سوزوکی سیاز و عرضه آن در سامانه فروش خودروهای وارداتی کار خود را رسما آغاز کرد. پس از عرضه سوزوکی سیاز، راسا موتور سه محصول سوزوکی بالنو، جی‌ای‌سی GS3 امزوم و جی‌ای‌سی امپو را برای عرضه به بازار ایران در نظر گرفته است.

 

در تازه‌ترین رویداد در شرکت راسا موتور قرار است از فردا سه محصول جدید معرفی شده در کنار سوزوکی سیاز در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود. از آنجایی که هنوز قیمت نهایی سوزوکی بالنو، جی‌ای‌سی GS3 امزوم و جی‌ای‌سی امپو مشخص نیست، مشابه سایر محصولات عرضه شده در سامانه فروش خودروهای وارداتی این محصولات نیز با قیمت علی الحساب عرضه خواهند شد و راسا موتور می بایست ظرف حداکثر 90 روز کاری خودروهای فروخته شده را به مشتریان تحویل دهد.

 

هرچند هنوز قیمت نهایی سوزوکی بالنو، جی‌ای‌سی GS3 امزوم و جی‌ای‌سی امپو مشخص نشده است اما تجربه نشان می‌دهد از فردا این خودروها با قیمت علی الحساب در سامانه عرضه شده و در 90 روزکاری تحویل مشتریان خواهد شد و در زمان ارسال دعوتنامه تکمیل وجه قیمت نهایی این محصولات نیز بر اساس نوبت‌دهی وزارت صمت به مشتریان اعلام و خودروها تحویل می‌شود.

 

راسا موتور با عرضه دو محصول سوزوکی و دو محصول جی‌ای‌سی آماده ورود پرقدرت به بازار ایران است.

نظر دهید


در همین زمینه