شبکه‌های اجتماعی

سايپا كوييک موفق به دریافت ۴ ستاره کیفی شد
اتومبیل فارسی - سایپا کوییک

در آزمون‌های شركت بازرسی كيفيت و استاندارد ايران

 

 

خودرو كوييک از محصولات گروه خودروسازی سايپا در آزمون‌های شركت بازرسی كيفيت و استاندارد ايران (ISQI) برای نخستین بار چهار ستاره كيفی كسب كرد.

در آخرين گزارش شركت بازرسی كيفيت و استاندارد ايران كه مربوط به آزمون خودروهای ساخت داخل در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ است، خودرو كوييک توليد گروه خودروسازي سايپا در رده محصولات سطح قيمتی ۵، توانسته برای نخستين‌بار، چهار ستاره كيفی كسب كند.

 

آزمون‌های مذكور در حوزه فنربندی، تعليق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز و تجهيزات الكتريكی، تزيينات داخلی و خارجی، بدنه، رنگ، صداهای غيرعادي و نفوذ آب صورت گرفته كه خودرو سايپاكوييک در تمامی آزمون‌های مذكور با ارتقای عملكرد و ثبت نمرات بهبود، توانسته به چهارستاره كيفی ارتقا يابد.

گروه خودروسازی سايپا به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان، علی رغم وجود تحريم‌ها و نیز محدوديت‌های ناشی از شيوع بيماری كرونا، توانسته است با اتخاذ تمهيدات مستمر نسبت به استقرار یک نظام جدید کیفیت اقدام کرده و علاوه بر توسعه ارزیابی‌ها در خطوط توليد با هدف رشد كيفی محصولات، فرآيند بازرسی‌ها و آزمون‌های كيفی و عملكردی محصولات خود را به‌روزرساني كرده و در سطح مطلوب حفظ كند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه