شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سامانه فروش خودروهای وارداتی
بر خلاف وعده های داده شده سامانه فروش باز نشد

 

اگرچه قرار بود سامانه فروش خودروهای وارداتی روز گذشته با عرضه 6 خودرو کار خود را آغاز کند اما این سامانه تا این لحظه بازگشایی نشده و خبری از فروش خودروهای وارداتی نیست اما ساعاتی قبل اطلاعات 8 خودرو وارداتی دیگر در این سامانه بارگذاری شده و به این ترتیب تعداد خودروهای وارداتی قابل عرضه به 14 مورد افزایش یافته است.


به نظر می‌رسد یکی از دلیل عدم بازگشایی سامانه فروش خودروهای وراداتی تکمیل سبد فروش این سامانه بوده که پس از تکمیل و مشخص شدن خودروهای قابل عرضه، به زودی سامانه فروش خودروهای وارداتی کار خود را آغاز کند.


خودروهای جدید بارگزاری شده در سامانه فروش خودروهای وارداتی شامل کرولا، آئولوس شاین مکس، جتا VS5، بستیون T77، سوزوکی سیاز، گگ GS3، کیا سونت و هیوندای کرتا است. پیش از این خودروهای تویوتا کرولا، کیا سلتوس، هیوندای النترا، چانگان CS55 Plus، زوتی DL5 و جتا VS7 شش محصول قابل انتخاب در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی بودند.


به این ترتیب معین خودرو با محصول تویوتا کرولا 1200 سی‌‌سی و کرولا 1500 سی‌سی، ایران خودرو با آئولوس شاین مکس در دو تیپ بنزینی و هیبرید، ماموت خودرو با جتا VS7 و جتا VS5، گروه بهمن با بستیون T77، راسا موتور با سوزوکی سیاز و گگ GS3، کوشا خودرو با کیا سلتوس و کیا سونت، سایپا با چانگان CS55 Plus، پارس خودرو با زوتی DL5 و کرمان موتور با هیوندای کرتا و هیوندای الانترا وارد بازار خودروهای وارداتی شد‌ه‌‌اند.


نکته مهم در این دور از عرضه خودروهای وارداتی آن است که که ثبت‌نام جدیدی برای خودروهای وارداتی انجام نمی‌شود و خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه فقط برای ۳۰ هزار ثبت‌نامی سال گذشته است که ۵۰۰ میلیون تومان در حساب واریز کرده و ثبت‌نام خود را نهایی کرده بودند.


به نظر می‌رسد به زودی سامانه در دسترس خریداران قرار گرفته تا بتوانند خودروی مورد نظر خودرو را انتخاب نمایند.

 

نظر دهید